Beyoncé x Adidas: wat we al weten over de meest verwachte modesamenwerking van 2020

door Aline Dricot Lieselot Luykx
marieclaire-beyonceadidas
©Instagram @beyonce

Beyoncé bundelt de krachten samen met het sportmerk Adidas, voor een geweldige samenwerking dat in januari 2020 gelanceerd zal worden. Bij het zien van de eerste foto’s lijkt de samenwerking alle fans al te verrassen!

Adidas belooft een vruchtbare, maar ook inclusieve en unisex-samenwerking te brengen met de Amerikaanse diva! De volledig nieuwe stijl van Beyoncé is in overeenstemming met het DNA van Adidas. And we love it! 

1/

Beyoncé = één en al talent

Beyoncé is een onvoorwaardelijke fan van Adidas-sneakers. Ze heeft een uitgebreide collectie adidas sneakers in alle kleuren. Het goede nieuws van hun samenwerking kwam in april, tijdens een uitzending, op het Instagram-account van Adidas. Een raadselachtige video dat een geweldige samenwerking belooft. 

<<Lees ook – Van 2010 tot nu: dit waren de populairste schoenen van het afgelopen decennium>>

De zangeres wachtte tot begin december om enkele foto’s van de samenwerking te delen op haar Instagram

Beyoncé heeft een bepaalde creatieve visie, waarin Adidas opvalt, als de juiste keuze om samen te werken. Dit contract belooft zeer succesvol te zijn. In de hoop dat dit een nieuw imperium van een sportkledingstijl zal voortbrengen, gedragen door een sterke én slimme ambassadrice.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door adidas (@adidas) op

2/

De samenwerking met Beyoncé x Adidas

De samenwerking zal beschikbaar zijn vanaf 18 januari 2020, net een beetje te laat voor de kerstman (sad). De Amerikaanse diva zal ons meenemen naar een nieuwe visie op sportkleding.

Het biedt een veelzijdige collectie. Trouwens, de stukken zijn unisex. Inderdaad, veel mannen dragen al Ivy Park, dus deze collectie gaat over het bevorderen van inclusie. Het aanbieden van een unisex-collectie breekt ook de pseudo ‘kledingregels’. Geen twijfel mogelijk, de items zullen binnen enkele uren – na lancering – uitverkocht zijn.

<<Lees ook – Crush of the day: Nike lanceert een swimwear lijn voor vrouwen die een Hijab dragen>>

Onder de foto’s die onthuld werden door Beyoncé, herkennen we het iconische Samba-model van Adidas. Deze samenwerking wil de nieuwe generatie ontwerpers versterken en inspireren. Het helpt ook om positieve waarden over te brengen en zakelijke kansen te identificeren. Beyoncé en Adidas zijn samen van plan Ivy Park verder te ontwikkelen, ter ondersteuning van jonge atleten en ontwerpers.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

IVY PARK January 18

Een bericht gedeeld door Beyoncé (@beyonce) op

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

IVY PARK January 18

Een bericht gedeeld door Beyoncé (@beyonce) op

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

IVY PARK January 18

Een bericht gedeeld door Beyoncé (@beyonce) op

Vond je dit een interessant artikel? Lees dan ook – 5 ‘power poses’ voor een zelfzekere look 

| | | |
Tags: Adidas, Beyoncé.