Van wijn tot beautyproducten aan huis: 4 originele boxen
© Shutterstock

Van wijn tot beautyproducten aan huis: 4 originele boxen

Door Marie Claire redactie
Leestijd: 2 min

Sinds corona wereldwijd toesloeg, is naar de winkel gaan geen pretje meer. Geen zin om je handen 10 keer te ontsmetten en je met mondmasker in bochten te manoeuvreren om afstand te bewaren? Deze Belgische bedrijven spelen er handig op in en leveren hun producten aan huis. 

/

Blue Organic box

Blue Organic

Blue Organic werd in 2016 opgestart door de eigenaar van multi-brand designer store Bluepoint. Tijdens zijn aankopen van modecollecties in Londen, Parijs en Amsterdam ontdekte hij het aanbod van lekkere, gezonde snacks in mooie, composteerbare verpakkingen. Daar het aanbod bij ons nogal in het “alternatieve” sfeertje bleef hangen, besloot hij zelf contact op te nemen met de merken.

Met de aanwerving van health- en sportfreak Maïté Lilholt herlanceerde hij de boxen in september dit jaar om Belgen aan te moedigen voor gezonde snacks te kiezen en zo hun immuunsysteem te boosten. Niet onbelangrijk in tijden van corona.

Voorlopig zijn er 4 boxen beschikbaar op de website: de ‘Yannick Somers Box’, ‘Esther Andries Box’ de ‘Healthy Snack Box’ en de ‘Healthy Sports Box’. In standaard- en miniformaat. Prijzen variëren tussen € 20 en € 40. 

/

Sqón

Sqon

Scheren, douchen, handen wassen, huidverzorging, …: het zijn vanzelfsprekende badkamerroutines, waarbij we al even vanzelfsprekende producten gebruiken. En dat zijn niet altijd de meest ecologische of kwaliteitsvolle. Heel wat badkamerspullen gooien we immers snel weg én zorgen voor een overdaad aan geuren, kleuren en verpakkingen. Het gloednieuwe lifestylemerk Sqón wil daar – je raadt het al – verandering in brengen.

In hun boxen zitten alle producten die je nodig hebt voor een bepaald badkamerritueel, op een duurzame manier. Geen wegwerpscheermesje, maar een handgemaakte, houten safety razor van Europese bosbouw. Geen zeep in plastic flessen, maar ouderwetse blokzeep die ambachtelijk wordt gemaakt.

Sqón lanceert begin november, maar op de website kun je vanaf 12 oktober registreren.

/

Joybox

Joybox

AVA lanceerde deze week samen met advertising agency Friendship ‘Joybox’: DIY boxen om samen met je kinderen thuis creatief aan de slag te gaan. Van een pooping unicorn en een corona piñata tot een voeldoos, de opties zijn legio. Vanaf € 35 krijg je een kant-en-klaar DIY concept aan huis geleverd. Extra handig: alle benodigdheden zijn bijgevoegd. Zowel de juiste lijm, als de kleurrijke pompons voor de afwerking. Je hoeft dus op voorhand zelf nergens aan te denken.

Meer info: joybox.be

/

WHOOwine

Whoowine

Geen stress meer bij het kiezen van wijn en nooit meer “chateau migraine”. Met de WHOOwine boxen wordt een selectie van drie wijnen van unieke wijnmakers zorgvuldig voor jou uitgekozen en bij je thuis geleverd. Bovendien omvatten de boxen alles om je de totaalbeleving, zoals bij een bezoek aan een wijndomein, te geven: advies in mensentaal van je persoonlijke sommelier Lucia, informatie over het wijndomein, interessante wijnweetjes, etc. Je hoeft dus zelf geen enkele moeite meer te doen. Gewoon in je zetel hangen of gezellig tafelen met vrienden… en drinken maar…

Prijzen variëren per abonnementsformule. Meer info: whoowine.be

/

Redactie Marie Claire De artikels van >