Crush of the day: de Belgische Mommy Bag verovert de hele wereld

door Lieselot Luykx
mommybag_childhome
©Instagram @Childhome.be

Het Antwerpse bedrijf Childhome van Nathalie en Stefan Aerts is de wereld aan het veroveren met de ‘Mommy Bag’. De luiertas, met opschrift ‘Mommy Bag’, groeide uit tot een absolute must-have voor jonge moeders en vrouwen in verwachting.

1/

Childhome

Doordat de ‘Mommy bag‘ ondertussen al in meer dan in 60 landen een must-have is voor jonge moeders, is de fabrikant na 34 jaar groter dan ooit. Eerder dit jaar opende Childhome een kantoor met magazijn in het Amerikaanse Alabama met de gedachte uit te breiden naar Canada en Mexico. Verder nemen Nathalie en Stefan deel aan internationale beurzen als ‘Kids Time in Kielce‘ (Polen), ‘Kind & Jugend‘ in Keulen (Duitsland), ‘Maison & Objet‘ in Parijs of ‘Baby Products Fair‘ in Hong Kong met als bedoeling hun internationale groei fors te laten groeien.

2/

Social media: van China tot in Ijsland

De Mommy Bag is een geliefd item van in China tot in IJsland en dankt zijn succes mede aan social media

Dankzij de komst van het internet en zeker de populariteit van social media merken we dat trends internationaal zeer snel opgepikt worden. Onze Mommy Bag-collectie is daar een uitstekend voorbeeld van. Waar ter wereld we ook komen, we zien haast iedere keer iemand met een Mommy Bag. Geweldig – Nathalie Aerts

Lieve daddy’s, Childhome is jullie niet vergeten! De fabrikant ontwierp ook de populaire Daddy Bag. Twee jaar geleden kwam daar ook de Mommy’s Treasures clutch bij en vorig jaar het Baby Necessities toilettasje.

Wil je laten zien dat je trots bent als jonge moeder en het tonen aan de buitenwereld? Dan is de fashionable luiertas ideaal! De tassen zijn ook verkrijgbaar via de webshop van Childhome.

Vond je dit een interessant artikel? Lees dan ook: 5 tips voor een duurzame babyuitzet

 

 

| | | |
Tags: Childhome Belgium, Crush of the day, Luiertas, Mommy Bag.