“Ik ben geobsedeerd door zaken op een nieuwe manier brengen… de regels moeten verbroken worden om aan een nieuw hoofdstuk te kunnen beginnen”, aldus Lamrabat op de Instagrampagina van Burberry. De Belgische fotograaf schoot stukken uit de ‘TB Summer Monogram’-collectie van het label. Het gaat niet over een losstaande campagne, maar over een deel van het ‘Burberry Generation’-project.
Het modehuis werkt daarvoor steeds samen met artiesten en creatievelingen van over heel de wereld. Zij krijgen de kans om hun eigen ding te doen met ontwerpen van Burberry, waarna de foto’s breed gedeeld worden door het merk. Een foto van Lamrabat haalt zo bijvoorbeeld al meer dan 30.000 likes op Instagram. Bekijk de beelden hieronder:
https://www.instagram.com/p/CDlN-p6AV7A/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/CDlr2jkAklm/?utm_source=ig_web_copy_link
Over Mous Lamrabat
- Geboren en getogen in Sint-Niklaas
- Studeerde interieurontwerp aan het KASK in Gent
- Had in 2019 zijn eerste solotentoonstelling ‘Mousganistan’
- Fotografeerde al voor magazines zoals ELLE, Weekend Knack en DS Magazine
- Meer info en foto’s van Lamrabat vind je op mousmous.com
Lees meer Marie Claire op: Interview met Blanche: “Ik hou van een album als totaalconcept” en Waan je op een Marokkaanse soek in deze Antwerpse supermarkt.