Opvallende collectie
Het was model Gigi Hadid die de designersamenwerking bekendmaakte op de jaarlijkse MOSCHINO party op Coachella in Californië, waar ze samen met Jeremy Scott, creatief opperhoofd van MOSCHINO, de eerste items van de collectie droeg. De lijn, MOSCHINO [tv] H&M, wordt vooral gekenmerkt door de humor en speelsheid, een beetje het handelsmerk van MOSCHINO anno 2018. “MOSCHINO [tv] H&M is de perfecte samenwerking voor de fashion van nu, door de combinatie van pop, straatcultuur, logo’s en glamour. Jeremy Scott is geweldig. Hij weet hoe je fashion leuk maakt”, aldus Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor bij H&M.
Als je dus graag opvalt, ben je bij deze collectie aan het juiste adres. “Ik ben heel enthousiast over de MOSCHINO [tv] H&M- collectie. Mijn levenswerk draait om contact maken met mensen via fashion. Dankzij deze samenwerking kan ik meer van mijn fans bereiken”, zegt Jeremy Scott er zelf over. De collectie zal zowel bestaan uit kleding voor mannen en vrouwen, als uit accessoires en extra verrassingen. Voor wie er tijdig bij is, welteverstaan.
MOSCHINO [tv] H&M is vanaf 8 november online en in geselecteerde H&M-winkels verkrijgbaar.
Vond je dit interessant? Lees dan ook ‘Nafi Thiam is het gezicht van de Nike Epic React sneaker‘.