Wedstrijd: maak kans op een aankoopbon Designer Outlet Roosendaal (t.w.v € 250)
© Designer Outlet Roosendaal

Wedstrijd: maak kans op een aankoopbon Designer Outlet Roosendaal (t.w.v € 250)

Leestijd: 1 min

Van vrijdag 13 tot en met zondag 15 oktober vinden in Designer Outlet Roosendaal de Late Night Shopping plaats. En dat betekent: shoppen tot ‘s avonds laat aan kortingen tot wel 70% bovenop de outletprijs. Als bonus kun je een waardebon van 250 euro winnen!

Bij Designer Outlet Roosendaal shop je het hele jaar door een breed scala premium merken als Essentiel Antwerp, Karl Lagerfeld en Calvin Klein, maar ook Nike, Tommy Hilfiger, Adidas, Hugo Boss en Levi’s. Goed nieuws: onlangs openden een aantal nieuwe boetieks hun deuren in de outlet: ook MyJewellery, Scotch & Soda en Name it shop je er nu aan zachte prijsjes.

Familieuitstap

Designer Outlet Roosendaal vormt bovendien de ideale bestemming voor een dagje shoppen met het gezin. Zo kunnen kinderen zich uitleven in Rosie’s Play Area, terwijl de ouders kunnen genieten van een rustpauze op het nabijgelegen terras van La Place. Maar dat is niet alles: vlakbij liggen immers de Playdôme Roosendaal met activiteiten voor het hele gezin, een zwembad én een spa.

Late Night Shopping

Tijdens de Late Night Shopping geniet je drie dagen lang van heel wat leuke extra’s in Designer Outlet Roosendaal. Naast extra lange openingstijden (tot 21u!) zijn er namelijk extra kortingen, tot wel 70%! Met meer dan 180 aanbiedingen vind je gegarandeerd je gading. Van Tommy Hilfiger tot Calvin Klein, VILA en Lyle & Scott: er is voor ieder wat wils.

Dit moet je weten: Late Night Shopping vindt plaats van 13 tot en met 15 oktober, van 10 tot 21 uur bij Designer Outlet Roosendaal, Rosada 70, Roosendaal (Nederland). Surf voor meer info naar designeroutletroosendaal.nl

Win een aankoopbon Designer Outlet Roosendaal (t.w.v € 250)

Dit artikel is geschreven in nauwe samenwerking met McArthurGlen.

Lees ook :
Claudia Schiffer doet hoofden draaien in Milaan
Schrijf je nu in voor de gratis home fragrance workshops van Rituals
Nissan Juke Hybrid: wie zegt dat hybride niet fun kan zijn?

Commercieel team De artikels van >