Peterselie Bruxelles, het Belgische label dat bekend staat om zijn gebruik van deadstock leer, introduceert de nieuwe campagne ‘On my way’. Deze campagne belichaamt het moment tussen twee bestemmingen en speelt met de omgeving, geïnspireerd door het werk van de Belgische kunstenaar Francis Alÿs.
De collectie, exclusief verkrijgbaar vanaf 11 maart via peterseliebruxelles.com, omvat een reeks uniseks tassen in diverse kleuren en modellen, zoals de klassieke totebag bag 01 en de populaire schoudertas bag 02. Voor het eerst introduceert het label suède in de collectie, naast het vertrouwde gebruik van leeroverschotten van luxe labels. De nieuwe kleuren, waaronder ‘Dark Blue’, ‘JeansBlue’, ‘Creme’ en ‘Sage’, worden aangevuld met twee suède-opties: ‘Black Suede’ en ‘Grey Suede’.
On My Way
De “On my way” campagne weerspiegelt de filosofie van het merk, waarbij de nadruk ligt op het proces van onderweg zijn in plaats van alleen op de bestemming. Bjorn Ghyselen, de oprichter en creatief directeur van Peterselie Bruxelles, putte inspiratie uit het werk van Alÿs, vooral uit zijn kunstwerk “Paradox of Praxis 1 (Sometimes making something leads to nothing)”. Ghyselen zegt hierover: “Het is tijdens deze reis, onderweg naar ergens, waar ik de meeste inspiratie vind en het meest creatief ben. Vaak vergeten we om ons heen te kijken; er schuilt zoveel schoonheid in de kleine dagelijkse dingen.”
Om de lancering van de nieuwe campagne te vieren zal er een eenmalige Peterselie Bruxelles pop-up plaatsvinden in een serre in het midden van het Tour & Taxis plein te Brussel op zaterdag 16 maart.
Lees ook: Editor’s Pick: de nieuwe make-upcollectie van Chanel