Liefhebbers van het genre houden best de site van Crocs in de gaten, want binnenkort zijn de Post Malone x Crocs weer beschikbaar.
Crocs en zijn collabs
Vorig jaar lanceerde het Crocs-label nog een weinig elegante versie met een hak. Een jaar geleden zag ook Balenciaga potentieel in het schoeisel en bracht daarop de platform Crocs uit, die heel wat stof deden opwaaien tijdens PFW. Crocs gaat het tweede jaar in van de “Come As You Are”– campagne, die individualiteit viert en mensen aanmoedigt om comfortabel in hun schoenen te staan. Voor deze campagne strikte het schoenenmerk de Amerikaanse actrice Drew Barrymore.
https://www.youtube.com/watch?v=MMLCj1-z3sc
Dimitri Clog
Als er iemand comfortabel in zijn schoenen staat, is het Post Malone wel. Hij lijkt zich niet veel aan te trekken van mode of trends.
“Ik draag overal Crocs, van in het café tot op het podium en ik had het gevoel dat het de perfecte samenwerking zou worden. Ik geef de fans waar ze om vragen”, aldus Post Malone. En dat heeft hij enorm goed ingeschat, want in minder dan tien minuten tijd vlogen de Crocs de deur uit.
Het exemplaar is een remake van de klassieke witte Crocs en werd de ‘Dimitri Clog’ gedoopt. De schoen staat vol met het gele duiveltjeslogo van zijn festival Posty Fest dat plaatsvond afgelopen oktober. Daarnaast komt de schoen ook met 6 Jibbitz-bedeltjes, waaronder ‘Stay Away’, een verwijzing naar zijn opvallende gezichtstattoo. De website van Crocs geeft aan dat de schoen weldra weer beschikbaar zal zijn.
Dit bericht bekijken op Instagram
Meer trends? Lees dan ook: De balaclava: winter musthave of enge bivakmuts?, Gucci lanceert oogverblindende Flashtrek sneakers en Dit zijn de 3 winterjassentrends van komend seizoen