Saint Laurent opent ‘Pink Matter’-expo voor Pride Month
© Saint Laurent

Saint Laurent opent ‘Pink Matter’-expo voor Pride Month

Leestijd: 1 min

Creatief Directeur van Saint Laurent, Anthony Vaccarello, nodigt verschillende artiesten uit om liefde en inclusie te vieren en te ondersteunen tijdens Pride Month. Hoe? Dankzij een prachtige tentoonstelling in de Saint Laurent Rive Droite-winkels.

Voor de ‘Pink Matter’-tentoonstelling wordt het werk van 22 kunstenaars getoond in de Rive Droite-winkels van Saint Laurent. De tentoonstelling wordt zelf beschreven als ‘een panorama van hedendaagse fotografie, die een stem geeft aan de kunstenaars en de vertegenwoordigde mensen in de campagne.’ Wat kan je verwachten? Een mix van collages, grafische en beeldende kunst, architectuur en design.

Lees ook: Bekijk hier de samenwerking tussen AZ Factory en het Belgische label Ester Manas

Het werk van de kunstenaars zal ook worden gepresenteerd in een nieuw nummer van het fanzine dat verkrijgbaar is in de Saint Laurent Rive Droite-winkels in Parijs en Los Angeles.
/

Saint Laurent Rive Droite

Saint Laurent Rive Droite is een plek waar Anthony Vaccarello creatieve en culturele projecten cureert, gelegen op 213, rue saint Honoré 75001 Parijs, en uitgebreid op 469 Rodeo Drive, Los Angeles. De plek krijgt de naam ‘RIVE DROITE’ en geeft zo een knipoog naar de SAINT LAURENT rive gauche lijn, die heeft bijgedragen aan de democratisering van mode en luxe in de jaren zestig.

Ze introduceren daarmee een gloednieuwe retail bestemming voor expressie, uitwisseling en lifestyle en tonen een breed scala aan producten waaronder exclusieve stukken, limited editions, bibliotheek, vintage, muziek, fotografie gecombineerd met kunst, optredens, tentoonstellingen, evenementen en culturele uitwisselingen.

Lees ook: Berlijn: 7 tips voor een citytrip naar deze hippe stad

/

Ontdek onze favoriete beelden

 

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.

Tags: Saint Laurent.