De Amerikaanse filmindustrie en popcultuur zijn de grootste inspiratie voor de nieuwe campagne. De foto’s werd gemaakt door de internationale modefotograaf Chris Colls. Het woestijnachtige Palm Springs diende als décor. De twee modellen laten daarbij de diamanten zo goed mogelijk uitkomen. Dat doen ze met behulp van drie kleuren: rood, blauw en paars.
Kendall Jenner was vorig jaar ook al het gezicht van het juwelenhuis. Haar assertiviteit past volgens Messika perfect bij haar merk. De typisch Amerikaanse stijl van de campagne is ook een eerbetoon aan de passie van het model voor iconische auto’s.
Lees ook: 8 Belgische juwelenmerken om in de gaten te houden
Dit bericht op Instagram bekijken
Alton Mason
Alton Mason is ook geen nieuwe naam binnen het Huis. In september liep hij ook al op de catwalk tijdens de Fashion Week. Zijn energie en veelzijdigheid passen ook bij de indentiteit van het merk. Daarnaast was het 25-jarige model het eerste zwarte mannelijke model dat tijdens een modeshow van Chanel mocht meelopen. Hij viel ook al in de prijzen, onder andere als ‘male model of the year’ door GQ Australia in 2019.
Lees ook: Deze 7 collabs wil je deze lente niet missen
Wie is Messika?
Messika is een juwelenhuis dat eerst werd gerund door André Messika. Nu zit ook zijn dochter Valérie mee in de zaak. Ze zijn vooral gespecialiseerd in diamanten. Voor Kendal Jenner werkte het merk ook al samen met Kate Moss en Joan Smalls. De juwelen worden wel vaker gesport bij beroemdheden zoals Beyoncé, Selena Gomez, Dakota Johnson…