Of je nu een fervent hardloper bent of een occasionele zondagse jogger, deze Adidas hardloopschoen ondersteunt vrijwel elke loper. Sterker nog, de schoen kan met zijn esthetiek misschien zelfs couch potatoes overtuigen om een toertje te joggen. Bij zijn lancering in 2013 vielen heel wat fashion victims ook voor het design van de Ultraboost. Zes jaar later is dat design aan vernieuwing toe en krijgtde schoen een volledig nieuwe look aangemeten.
Voor de update deed Adidas beroep op de mening van maar liefst 4.000 lopers. We brachten eerder al de loopgewoonten van de Belgen in kaart, en ook Adidas deed uitgebreid marktonderzoek voor de ontwikkeling van zijn schoen. Net als de Ultraboost onderging hardlopen de laatste jaren een transformatie, zo lopen we tegenwoordig vaker samen, in groep en meer voor het plezier. Drie jaar lang luisterde adidas naar lopers en ontwikkelde het samen met hen de gloednieuwe loopschoen.
Meer info:
De Ultraboost krijgt een upgrade met verschillende nieuwe kleurcombinaties en is vanaf 21 februari beschikbaar op adidas.be en via geselecteerde retailers. De nieuwe Ultraboost 19 is de officiële start van adidas’ nieuwe campagne ‘Recode Running’.