‘Honestly Beautiful’, dat is de baseline waar het Belgische skincare merk CÎME zich ondertussen al 10 jaar fier achterzet. Founders Isabel Coppens en Anke De Boeck engageren zich dagelijks om een actieve rol in te nemen binnen het luik van female empowerment. Zo ondersteunen ze niet alleen verschillende lokale vrouwenprojecten in Nepal maar dragen ze de representatie van ‘eerlijk mooi’ hoog in het vaandel.
Lees ook: 7 nieuwe horloges gespot op Watches & Wonders 2022
Op hun tiende verjaardag wordt hun populaire l’Huile by CÎME in een feestelijk en sterk nieuw jasje gestoken. Twee Brusselse vrouwelijke illustratrices, Jeanne Saboureault en Silke Reyntjes, namen elk een flesje onder handen. De illustraties brengen een ode aan de huid.
Liquid gold
“What does honestly beautiful mean to you”. Vanuit deze vraag zijn Brusselse illustratrices Jeanne Saboureault (beter gekend onder artiestennaam ‘Jano.bxl’) & Silke Reyntjens (SIRE.) gestart aan hun design voor de iconische limited edition l’Huile by CÎME. Het resultaat? Twee verschillende ontwerpen, telkens in de typerende stijl van de ontwerpsters, met een duidelijk lijn: de vrouwen in de illustraties verbergen hun naaktheid niet maar tonen hun ware aard.
Lees ook: Probiotica: de waarheid over de valse beloften
De multifunctionele l’Huile by CÎME is al jaren hun bestseller. Deze 100% natuurlijke droge olie voedt en geeft zowel de huid als de nagels en het haar een boost. Hét perfecte product om ieders mooie huid te eren en in een nieuw ontwerp te hullen. “Een klant omschreef onze l’Huile by CÎME ooit als liquid gold. En dat is ie ook! De unieke mengeling van kostbare oliën in deze droge olie geeft je huid een gouden gloed en maakt hem zijdezacht, aldus Isabel Coppens & Anke De Boeck, founders van CÎME.
De olie is verkrijgbaar in CÎME verkooppunten, voor een flesje betaal je € 25,50.