Editor’s Pick: de samenwerking tussen Messika en Estée Lauder
© Messika

Editor’s Pick: de samenwerking tussen Messika en Estée Lauder

Leestijd: 1 min

De wereld is een winkel, zo is dat. Maar af en toe zien we een item(s) dat écht de moeite is, zo'n musthave die je niet meer uit je hoofd kan zetten. De Editor's Pick... Vandaag zetten we de samenwerking tussen Messika en Estée Lauder in de kijker. 

/

Estée Lauder slaat de handen ineen met Messika, het prestigieuze Parijse juwelenhuis dat bekend staat om zijn tijdloze diamanten met een moderne twist. Deze exclusieve samenwerking, geïnspireerd door de Re-Nutriv Ultimate Diamond Skincare Collection, wordt op 8 januari 2024 gelanceerd in Frankrijk, Zwitserland en Duitsland, maar wel in beperkte oplage.

Deze speciale collectie vindt haar inspiratie in de Re-Nutriv gezichtsverzorgingslijn, een kenmerkend product van het schoonheidsmerk. Messika heeft hieraan haar eigen draai gegeven door de diamant als bron van inspiratie te nemen, het handelsmerk van het juweliershuis. Samen hebben ze twee limited edition hydraterende Re-Nutriv crèmes onder handen genomen, met de naam “Ultimate Diamond”: de Sculpted Transformation Crème en de Transformative Energy Crème Rich. Bovendien ontvang je bij aankoop van het Brightening Serum of een van de twee crèmes uit deze collectie, een geschenkdoos die transformeert tot een waardevolle sieradendoos.

Lees ook: Editors Pick: de samenwerking tussen Christian Wijnants en Karolin van Loon

/

Estée Lauder x Messika

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Messika (@messika)

Het was voor Messika een logische keuze om diamanten te verbinden met de Re-Nutriv verzorgingslijn. Diamanten symboliseren onmetelijke kracht en duurzaamheid, hun waarde is tijdloos, en ze passen perfect bij de Estée Lauder verzorgingsproducten die bekend staan om het verminderen van fijne lijntjes en het zichtbaar verjongen van de huid door het omkeren van het verouderingsproces van cellen.

“Of het nu gaat om de schittering van een diamant of de gloed van de huid, we delen dezelfde wens om vrouwen te laten stralen. Deze samenwerking voelde voor mij als een vanzelfsprekendheid, met de Re-Nutriv Ultimate Diamond-collectie die wordt beschouwd als een kostbare diamant binnen de cosmetische wereld”, deelde Valérie Messika, oprichter en artistiek directeur van Messika, in een persbericht.

Om deze samenwerking nog specialer te maken, zullen drie Franse en een Zwitserse klant de kans krijgen om een Messika-diamant van 1 karaat ter waarde van € 15.000 te winnen bij aankoop van een van de twee crèmes uit de Re-Nutriv Ultimate Diamond-collectie: de Sculpted Transformation Crème of de Transformative Energy Crème Rich. De gelukkige winnaressen zullen dan persoonlijk Valérie Messika ontmoeten en hun diamant ontvangen in een ketting, een karakteristiek stuk van Messika.

Deze speciale aanbieding is exclusief verkrijgbaar bij de Estée Lauder stands in de deelnemende warenhuizen.

Lees ook: De mooiste sjaals, mutsen en handschoenen van Belgische merken

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.

Tags: Messika.