TikTok staat erom bekend dat het bepaalde producten viraal kan laten gaan, denk maar aan de Dyson Airwrap of de Black Honey lipstick van Clinique. Zo ook de Stanley Quencher, die uit de vergetelheid geraakte toen een vrouw een filmpje poste van haar afgebrande wagen waarin haar Stanley thermosbeker onaangeroerd leek te zijn.
@danimarielettering Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup ♬ original sound – Danielle
Wat volgende was een ware Stanley Cup obsessie die ervoor zorgde dat de populaire thermosbekers steeds weer uitverkochten.
Lees ook:Emily in Paris seizoen 4: alles wat we tot nu toe weten
Waarom wil iedereen een Stanley Cup?
Het onverwoestbare aspect is niet het enige dat jong en oud aantrekt. Zo lijken ook het royale formaat (je kan kiezen tussen 0,8 L of 1,2 L) en de handige vorm, met een smalle basis die in zowat elke cupholder past, de aantrekkingskracht van de thermosbeker alleen maar te vergroten. Hij vormt een handige reminder om voldoende water te drinken, en ziet er ook nog eens leuk uit. De beker is immers beschikbaar in vrijwel alle kleuren van de regenboog: voor ieder wat wils dus. Ten slotte houdt de dubbelwandige vacuümisolatie water maar liefst 9 uur koud.
Uiteraard ligt de grootste aantrekkingskracht niet in zijn karakteristieken maar wel in het samenhorigheidsgevoel dat de thermosbeker teweeg brengt. Met de aanschaf van een Stanley Cup koop je je toegangsticket tot de groep mensen op TikTok en daarbuiten die weten wat hip is.