Woman to watch: Liesbeth Claeys
© presse

Woman to watch: Liesbeth Claeys

Leestijd: 1 min

Met onze rubriek Woman to Watch zetten we regelmatig een vrouw in de kijker. Het zijn vrouwen die in hun vrije tijd of op hun werk andere vrouwen inspireren, stimuleren én motiveren. Deze keer is het de beurt aan Liesbeth Claeys.

  • Leeftijd: 43 jaar
  • Haar studies: Bachelor toerisme en recreatiemanagement
  • Haar carrière: In oktober 2020 waagde ze de sprong naar het ondernemerschap. Voorheen werkte ze in dienstverband als marketing- en communicatieverantwoordelijke bij verschillende bedrijven. In 2020 richtte ze Perfect Story op, een creative agency waarbij ze steeds vertrekken vanuit het verhaal van de klant.
  • Haar sterkte: ze kan goed luisteren en is enorm empathisch. “Om het verhaal van een klant te kunnen uitschrijven en te vertalen in diverse communicatievormen is luisteren en je inleven in de klant van cruciaal belang.”
  • Haar motto: Live- Love – Laugh. “Ik ben een enthousiast persoon die graag lacht en houdt van het leven. Ik hoor ook vaak van mijn klanten dat ze net dat enthousiasme en die energie fantastisch vinden.”

Lees ook: Is er een verband tussen IVF en sport?

/

Why a powerwoman?

Het creëren van verhalen is altijd al een rode draad geweest in haar leven en daar heeft ze nog een vervolg aan gebreid met haar netwerkorganisatie “Ladies on the Road“, een community voor onderneemsters. Hier geeft ze talentvolle onderneemsters een podium om net hun verhaal te delen en anderen te inspireren. Doorheen het jaar zijn er diverse events van Ladies on the Road, maar ééntje steekt er met kop en schouders bovenuit en dat is The Conference. Op deze conferentie voor vrouwelijke onderneemsters verwacht ze dit jaar 250 onderneemsters in de zaal. Daar verwelkomt ze ook een 10-tal onderneemsters op het podium.

Lees ook: Shop pre-loved designerstukken tijdens de Monogram Paris POP-UP Sale in Maasmechelen Village

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.

Tags: Woman to watch.