Verticaal in het Koreaans
Begin deze maand introduceerde Samsung officieel The Sero. Wat zoveel wil zeggen als verticaal in het Koreaans, de thuisbasis van het elektronicabedrijf. Met deze uitvinding wil Samsung een echte lifestyle televisie op de markt brengen die net zo toegankelijk is als je smartphone. Door het beeldscherm kantelbaar te maken, kan je zowel traditionele media als mobiele content weergeven zonder lastige zwarte randen.
Nieuwe media
Het verwondert je misschien niet, maar dankzij ‘The Sero’ speelt Samsung in op de stijgende populariteit van nieuwe mediaplatformen zoals TikTok en YouTube. 90% van de online video’s zijn dan ook in portretstand gefilmd en dat vraagt een verticaal beeldscherm voor een optimale kijkervaring.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je vanaf nu alleen online content kan bekijken met je televisie. Ook traditionele media en televisiezenders zijn nog steeds te bekijken op dit ultra modern televisiescherm. Simpelweg je televisie roteren, et voilà!
The Sero is in België beschikbaar vanaf september met pre-order vanaf midden augustus. Vanaf € 1.699.
Lees meer Marie Claire op: Belg fotografeert voor Burberry, Razend populair dankzij Beyoncé, wie is ontwerpster Marine Serre? en Online veilingtip: de unieke capsulecollectie van 42|54 x Z Flip.