Chloé toont ons deze keer een compleet andere zijde van de geest van het bedrijf. Chloé is een vrije, gedetermineerde en onafhankelijke vrouw, die zelfverzekerd richting de toekomst stapt. De nieuwe Sonnie sneaker is dynamisch en futuristisch, kortom: de perfecte metgezel in haar dagelijkse leven.
Sneakercrush
De sneaker is verkrijgbaar in vier verschillende materialen: leder, suède, mesh of neopreen. Elk ontwerp werd perfect afgestemd op het materiaal waarin de sneaker werd gemaakt. Het logo van het merk werd eerder discreet geplaatst. Wie ernaar zoekt, vindt het in het reliëf van de zool en geborduurd op de tong van de schoen. Een speciale vermelding ook voor het kleine riempje bovenaan deze sneaker. Niet alleen geeft het de sneaker een kleine elegante toets, het riempje maakt ook dat je deze sneaker op 1-2-3 aan en uit hebt.
Tijdens de voorstelling van de collectie werd onthuld dat de sneaker zich het best laat combineren met een sportieve maar chique outfit – riep iemand daar athleisure? Wij kiezen alvast voor een geruite blazer en een losse broek, een eenvoudige maar elegante look. Aangevuld met sneakers waar wij ons hart nu al aan verloren zijn.
De Sonnie sneaker van Chloé is vanaf half juni verkrijgbaar in de winkels van het merk. De prijs begint vanaf 495 euro.