Zwanger model Myla Dalbesio brengt 5 vrouwen in lingerie voor de lens
© PrimaDonna

Zwanger model Myla Dalbesio brengt 5 vrouwen in lingerie voor de lens

Leestijd: 1 min

Je goed in je vel voelen is op elk moment belangrijk, zéker wanneer je zwanger bent. Zo denkt ook topmodel Myla DalbesioWanneer al het andere niet past, is het voor haar een echte verwennerij om een prachtige en sexy beha te dragen. Het geeft haar een goed gevoel, boost haar zelfvertrouwen en zorgt ervoor dat ze zich verbonden voelt met zichzelf in tijden van grote veranderingen.

Met de zomer voor de deur is het belangrijk dat vrouwen met een grotere cupmaat zich goed in hun vel voelen en trots zijn op hun vrouwelijkheid als ze weer lichtere kleding gaan dragen. Daarom portretteerde Myla Dalbesio zichzelf en 5 vrouwen die ze bewondert in PrimaDonna’s zomerlingerie. Vol zelfvertrouwen tonen ze de kracht van mooie, goed zittende lingerie. Hiermee willen ze andere vrouwen inspireren om hetzelfde te doen en laten ze zien dat ze zich niet onzeker hoeven te voelen.

Lees ook: Ganni x Scholl, de duurzame sandaal voor een stijlvolle en comfortabele zomer

/

#WeArePrimaDonna: vrouwen vieren vrouwelijkheid 

Met #WeArePrimaDonna  zet het merk vrouwen in de kijker die trots zijn op hun lichaam en hun grotere cupmaat. Ditmaal brengt Myla Dalbesio zichzelf en 5 PrimaDonna-vrouwen voor de lens. Ze stralen in een setje van de lente-zomercollectie van PrimaDonna.

Lees ook: Chanel cruisecollectie 2022/23: een knipoog naar de pracht en praal van Monte Carlo

“Lingerie van PrimaDonna kunnen aantrekken geeft me zoveel comfort en vertrouwen. Als al het andere niet past, is het zo’n verwennerij om een prachtige en sexy beha te dragen. Zo voel ik me verbonden met mezelf, in tijden van grote veranderingen”, vertelt het model. Ze schreef geschiedenis in 2014 toen ze het allereerste plussizemodel werd dat een ondergoedcampagne kreeg bij Calvin Klein. Niet veel later scoorde een felbegeerde plek in Sports Illustrated’s Swimsuit Edition en nu is ze trots lid van de PrimaDonna-familie.

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.