Jennifer Lopez zal de hoofdrol spelen in de lente 23 campagne van Intimissimi en model staan voor een assortiment ondergoed met een reclamecampagne “geïnspireerd op een Italiaanse zomer in Positano”. De campagne, vastgelegd door fotograaf Chris Colls, toont het icoon terwijl ze in bed ligt en cyaanblauw, koraalrood en fuschiaroze versies van Intimissimi’s nieuwste intieme setjes draagt. “Bij het zoeken naar een merkpartner die de geest van al onze iconische klanten belichaamt, keken we onmiddellijk naar Jennifer Lopez”, vertelt Matteo Veronesi, CEO van Intimissimi. Lopez ontdekte het merk tijdens een reis naar Italië vorig jaar en beschrijft de Intimissimi vrouw als “zelfverzekerd, speels, sterk en tijdloos.”
Lees ook: 9 erotische boeken waarbij je niet kan stoppen met lezen
Zijde en kant
“Ik ben er trots op een Intimissimi vrouw te zijn en vereerd dat zij mij zien als iemand met de typische kwaliteiten van zelfverzekerd, levendig en sterk”, stipt Lopez aan. Haar favoriete stuks uit de collectie? “Ik werd onmiddellijk aangetrokken door de kostbare zijde, het romantische kant, de prachtige pasvormen en de ingewikkelde ontwerpen.”
De collectie is te koop online en in winkels.
Lees ook: Eilandliefde: 3 droombestemmingen die zin geven om nu direct op vakantie te vertrekken