Editor’s Pick: Furla’s nieuwe campagne met Irina Shayk
© Furla

Editor’s Pick: Furla’s nieuwe campagne met Irina Shayk

Leestijd: 1 min

De wereld is een winkel, zo is dat. Maar af en toe zien we een item(s) dat écht de moeite is, zo'n musthave die je niet meer uit je hoofd kan zetten. De Editor's Pick... Vandaag zetten we de "Giardino all'italiana"-campagne van Furla in de kijker.

/

De campagne toont de belangrijkste tassen van Furla, die voor de herfst-winter opnieuw werden geïnterpreteerd. Van de iconische Unica in het nieuwe crocoprintleer over de Giove, ontworpen voor dagelijks gebruik, tot de gestroomlijnde elegantie van de nieuwe Flow-tas in glad leer en dierenprint met de iconische Furla-boog.

Lees ook: 10 tips voor een zomerse make-up

/

Irina Shayk

Het gezicht van de collectie is supermodel Irina Shayk, gefotografeerd door de gerenommeerde Koto Bolofo. De campagne speelt zich af in het schilderachtige heggendoolhof van de historische Silvio Pellico Villa in Piemonte, Italië, en richt zich op tuinen als locaties voor introspectie in de plaats van ontsnapping.

De FW 2023-collectie is vanaf 31 juli verkrijgbaar op Furla.com, in Furla-winkels over de hele wereld en via het wereldwijde netwerk van partnerretailers.

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.