Zo maak je als vrouw je wildste dromen waar
©

Zo maak je als vrouw je wildste dromen waar

Leestijd: 2 min

Ladies, gedaan met die beperkte dromen! Tijd om een blik omhoog te werpen en de sky als de limit te zien, en niet dat eeuwige glazen plafond. Trek je killer heels even uit en sla dat plafond met één welgemikte tik aan diggelen. Woman Up by Contrex® en Ulule schaart zich achter ondernemende vrouwen om van hun dromen een succes te maken.

Reality Check

Veel vrouwen dromen ervan, maar weinigen zetten de stap om effectief hun ideeën in realiteit om te zetten. Wist je dat:

  • Slechts één op de drie ondernemers een vrouw is?
  • Van alle vrouwen die graag een eigen zaak willen opstarten, maar 10% het effectief doet?
  • De combinatie werk-gezinsleven vrouwen meer parten speelt?
  • Vrouwen tegen een berg vooroordelen over vrouwelijke ondernemers vechten?
Daarom lanceren Contrex® en Ulule het Woman Up by Contrex® project.

Het Woman Up by Contrex® project

Wat?
Contrex® en Ulule willen vrouwen aanmoedigen om zichzelf te overtreffen en hun ideeën te lanceren.

Waarmee?
Met de nodige expertise, financiële steun en communicatie ondersteunen ze start-ups van vrouwelijke ondernemers.

Hoe?
Het Woman-up by Contrex-team wil zowel privé als professioneel dicht bij z’n poulains staan, om zo een ondersteunende houvast te worden die dat laatste duwtje in de rug geeft.

/
Zo maak je als vrouw je wildste dromen waar - 1

Anne-Catherine Gerets, interieur styliste met een inspirerend interieurboek, is één van de twee gezichten achter de campagne.

Goodie Bag

De zes geselecteerde projecten krijgen een koffer vol goodies mee van Woman Up by Contrex®. Lore Pieters, Brand Manager bij Contrex®, lijst de voordelen even op:
WOMAN UP BY CONTREX®, dat is:
  • 6 projecten van vrouwen per jaar
  • een crowdfunding campagne waarbij Woman Up by Contrex® het opgehaalde bedrag verdubbelt tot een maximum van 2000€
  • coaching en advies
  • 2000€ extra steun
  • een lanceringsfilmpje over het project
  • een professionele pr-campagne
  • communicatie via social media, online websites en advertenties
  • zichtbaarheid op de websites van Contrex® en Ulule

The faces

Je staat er niet alleen voor, Woman Up by Contrex® roept de hulp in van experts:

  • Els van Aerschot van taalcoachingbedrijf TinC begeleidt je als ondernemer en zet de puntjes op je i.
  • Anne-Catherine Gerets, interieur styliste met een inspirerend interieurboek, is één van de twee gezichten achter de campagne: “Je eerste stappen in de ondernemerswereld zetten is niet eenvoudig. Het is geweldig dat Woman Up by Contrex® onderneemsters steunt in die cruciale opstartfase.”
  • Ook Emilie Duchêne van juwelenmerk Thea Jewelry had dezelfde steun bij haar opstart zeker gewaardeerd: “De combinatie van coaching, de visibiliteit en extra financiële steun biedt vrouwen met onderneemplannen een unieke kans.”
/
Zo maak je als vrouw je wildste dromen waar - 2

Ook Emilie Duchêne van juwelenmerk Thea Jewelry had dezelfde steun bij haar opstart zeker gewaardeerd.

Let’s talk business

Dus, zet bij je eerste meeting je fles Contrex® maar klaar, want het merk is al 40 jaar lang de partner van elke vrouw. Met het project, maar ook met natuurlijk mineraalwater dat rijk is aan calcium en magnesium, evolueert het water mee met vrouwen en wil Contrex® ons vandaag de dag steunen in al onze verwezenlijkingen. Want Contrex® weet dat wat je elke dag realiseert belangrijk is, en wil je motiveren om het onderste uit de fles te halen.

Ulule financierde en lanceerde al meer dan 21.000 projecten. Dat is 100 miljoen euro aan ingezamelde fondsen en zo’n 1,8 miljoen gebruikers wereldwijd. Het internationaal platform ondersteunt ondernemers, creatievelingen en starters.

Aan jou!

Bon, wat houdt ons nog tegen? Niets toch? Schrijf je dan met jouw idee of start-up snel in via deze link.

Redactie Marie Claire De artikels van >

Tags: Contrex, Internationale Vrouwendag, Ulule, Vrouwendag, Woman Up.