Met de herlancering van de MindBlower bevestigt Fila nogmaals zijn comeback na een jarenlange periode van verminderde populariteit. Het Italiaanse merk pikt dankbaar in op de ugly sneakers trend die momenteel leeft en natuurlijk op de terugkeer van de jaren 90.
Meer dan vijftig samenwerkingen geven een verschillende interpretatie van deze 90’s sneaker, waarmee het merk bewijst dat de athleisure trend nog steeds niet voorbij is. De nieuwe MindBlower is net als zijn voorganger voorzien van een blauw-wit-rood logo, de geperforeerde details aan de zijkanten zijn nieuw.
Naast de Mindblower werd ook de MindBreaker 2.0 heruitgebracht, waarvoor Fila samenwerkte met een aantal artiesten en influencers. Sinds 20 april zijn deze excentrieke sneakers te koop op de website en vind je een beperkte voorraad in geselecteerde verkooppunten.
Vond je dit artikel interessant? Lees dan ook: Crush of the Day: De Sonnie sneakers van Chloé, SHOPPING: De leukste sneakers voor de lente, Crush of the Day: De vegan shoes van Veja, Athleisure to the next level, Nike Unlaced: het nieuwe sneakerplatform voor vrouwen.