The Kooples keert terug naar de roots met nieuw logo
© Pers

The Kooples keert terug naar de roots met nieuw logo

Door Hannah Gellens
Leestijd: 1 min

De tijden en regels zijn veranderd. Daarom besloot The Kooples zichzelf in een nieuw jasje te hullen met een nieuwe creatieve directrice, Capucine Sarfurtlu, en een nieuw logo. Het modelabel keert terug naar zijn roots, om generatie Z en zijn oorspronkelijke klanten aan te spreken.

/

Tijdens de jaren 2000 stond het modelabel The Kooples bekend om zijn originele, tegendraadse rock look. Maar tijden veranderen, ook in modeland. Wat gisteren schandalig was, is vandaag niet meer zo. Zo merkte The Kooples dat de consistentie van hun collecties verwaterde tot een wereldwijde modestandaard.

Maar omdat The Kooples zich als modemerk nog steeds achter de ambitie schaart om af te wijken – ‘net dat tikkeltje anders te zijn’ – besloten ze het over een andere boeg te gooien anno 2022. Het zoekt de grenzen op tussen stijl en de zoektocht naar schoonheid tegenover de notie van standaardisering en chaos.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door The Kooples Paris (@thekooples)

/

THE KOOPLES IS DEAD, LONG LIVE THE KOOPLES!

Geïnspireerd door een hernieuwde energie, herdefinieert The Kooples haar basisprincipes door terug te keren naar de roots en door een krachtige boodschap mee te geven aan degenen die het merk graag hebben gedragen: #FUCKKOOPLES.

Zonder enig compromis, scherp, eclectisch en sexy. Voor de nieuwe collecties laat The Kooples de grens tussen mannelijk en vrouwelijk vervagen. Van polo’s met luipaardprint tot strak in het pak: iedereen draagt wat die wilt. Elk stuk nodigt uit om grenzeloos te zijn.

Voor de volledige collecties, kan je terecht op de website van The Kooples en in de winkels in Antwerpen en Brussel.

Lees ook: Wereldmilieudag: 5 duurzame modemerken die zorg dragen voor onze planeet

Marie Claire Stagiaire De artikels van >

Tags: Collectie, Mode, The Kooples.