RAILS X Susan G.
Het laid–back and relaxed, Californische merk RAILS is al jaren een bekend label in de VS. Destijds begonnen in 2008 met slechts één enkele hoed, heeft het bedrijf nu een brede fanbase van celebrities en top retailers over de hele wereld. Het merk brengt nu speciaal voor Pink october haar signatuur Hunter-hemdje opnieuw uit. In het roze weliswaar! De blouse is te koop op de webshop van Rails en alle nettowinsten gaan naar de non–profit organisatie Susan G. Deze zamelt geld in voor het onderzoek naar methodes om borstkanker te voorkomen of genezen.
Borstkanker: Education is action
Susan G. is een Amerikaanse non-profit en de grootste non–profit geldschieter voor medisch onderzoek naar kanker wereldwijd. Ze bundelen wetenschap, educatie en persoonlijke hulp als maatstaven voor hun organisatie. Hierbij schenken ze extra aandacht aan de slogan ‘Education is action‘. Want vroegtijdige opsporing van borstkanker is cruciaal in het redden van levens. Susan G. biedt een bron aan waardevolle informatie voor mannen en vrouwen met borstkanker. Ze richten zich vooral tot mensen met een laag inkomen en weinig resources en bieden hen hulp.
Must-read: Ons novembernummer. We interviewden drie vrouwen over hun ervaringen met sexualiteit. Voor én Na borstkanker.
Andere acties
We Walk Brussel: inschrijven 20/10
Great Bruges marathon: inschrijven 21/10
Apocalyp TEAca: Koop lekkere thee en bijbehoren.
Lees ook
Serena Williams naakt voor borstkankercampagne.