Voor Marc O’Polo was Robbie Williams een logische keuze. Als geen ander slaagt de poplegende er immers in mee te zijn met de laatste trends en tegelijkertijd trouw te blijven aan zichzelf. Op die manier past hij helemaal bij de Follow Your Nature-filosofie van het merk.
De ontwerpsessie, die plaatsvond ten huize Williams, ging er heel familiaal aan toe. De voltallige Williams bende deed suggesties terwijl Bernd Keller, Chief Creative Officer van Marc O’Polo, schetste. Zo stelde Robbie het oversized logo voor, opperde Robbie’s vierjarige dochter Theodora dat de kleur roze wel mooi was en hielp vrouw Ayda bij de vrouwelijke modellen. Of Robbie’s tweejarige zoon Charlton ook een bijdrage heeft geleverd, is ons niet bekend.
Wat we wel weten, is dat de prints met titels van nummers van Robbie, zoals Love my Life en Come Undone, een gezamenlijk idee van Robbie en Ayda waren.
Alle items uit de capsulecollectie werden vervaardigd uit een zachte, dubbelzijdig gebreide stof en ze hebben elk Robbie’s handtekening op de mouw geborduurd. Voor de vrouwen is er een sweater, een sweaterjurk en een bomber jacket. De mannen hebben dan weer de keuze uit een crewneck sweater, een hoodie en een joggingvest.
De Marc O’Polo x Robbie Williams capsulecollectie komt in beperkte oplage in de Marc O’Polo winkels en online via www.marc-o-polo.com.
Wie maar niet genoeg kan krijgen van Robbie Williams, verwijzen we door naar de Facebookpagina van Marc O’Polo, waar exclusieve content over de lancering van de capsulecollectie te vinden is.