Het denimlabel zag in dit feestelijk gebeuren de ideale gelegenheid om uit te pakken met een nieuwe campagne met als boegbeeld de prille eega van popster Justin Bieber, Hailey Bieber.
Een verrassende keuze? Welnee, de 501 draait om Californische blond, spontaniteit en authenticiteit. Om het met de woorden van Jennifer Sey, Chief Marketing van Levi Strauss & co te zeggen: “Hailey belichaamt de authentieke en optimistische vorm van zelfexpressie die helemaal strookt met de aantrekkingskracht van de 501® jeans”.
Neon back patch
Het jubileum wordt extra kracht, of liever kleur, bijgezet door de lancering van neon back patches. Het meest herkenbare logo ter wereld krijgt neon-versies die je voor €5 euro kan laten aanbrengen op je Levi’s winkel in een Levi’s Tailer Shop.
Neonroze, oranje, geel, groen, zilver of wit, wat jij wil.
Een mythisch model
Geen jeans met een bekendere fanbase dan de 501. Van poplegende James Dean tot r&b-ster Pharrell Williams, van de goddelijke Marilyn Monroe tot de invloedrijke Chiara Ferragni… Tijdloosheid is een understatement, dat bewijst ook de populariteit van de 501 in vintage stores.
Meer info:
De bestaande lederen Levi’s® patches kunnen vervangen worden voor een nieuwe neon patch in de Levi’s® Tailor Shop voor €5,00.