De eerste reclamecampagne van Karlie zal pas begin juli 2018 te zien zijn. Hierin zal ze de producten Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup en Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging Cell Power Creme promoten. De beelden van de campagne beloven zomers en tropisch te zijn aangezien ze zijn gemaakt door Josh Olins in Los Angeles en Palm Springs.
Humoristische video’s
Estée Lauder zal ook samenwerken met Karlie’s bedrijf Klossy Productions om beauty content te delen met haar vele volgers. De eerste video is al te zien op haar YouTube-kanaal en gaat over haar eerste werkdag bij Estée Lauder in New York. Stay tuned voor meer video’s, zouden we zeggen.
Karlie zelf is enthousiast over de campagne. “Het is een droom die werkelijkheid wordt”, zegt Karlie. “Al vanaf het begin van mijn modellencarrière had ik twee dingen op mijn bucket list staan: ‘de cover van de Amerikaanse Vogue halen en een beautycontract bij Estée Lauder. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben enorm dankbaar.”
Vrouwen inspireren
Ook Stephane de La Faverie, Global Brand President van Estée Lauder is meer dan tevreden met de samenwerking. “Karlie is de moderne en hedendaagse Estée en we zijn blij dat we haar kunnen verwelkomen bij het merk. Ze heeft al veel bereikt op jonge leeftijd door hard te werken. Haar passie voor beauty, haar unieke stem en wereldwijde aanwezigheid via social media helpen ons om vrouwen rond de hele wereld te inspireren.”
Dat is ook wat Karlie wil bereiken. “Elke vrouw moet kunnen doen wat ze maar wil en zich mooi voelen in haar eigen vel. Je hoeft niet bepaald te worden door één ding en dat is wat zo interessant is aan de wereld waarin we vandaag leven. Ik denk dat de volgende generatie begrijpt dat ze alles kunnen zijn, doen en creëren waar ze maar van dromen”, verklaart Karlie.
Vond je dit interessant? Lees dan ook ‘H&M kondigt samenwerking met MOSCHINO aan‘.