JOSH V opent allereerste brandstore
© Pers

JOSH V opent allereerste brandstore

Leestijd: 1 min

Het Nederlandse modelabel JOSH V opende onlangs de deuren van haar eerste brandstore in Laren. Een plek waar de hele collectie beschikbaar is en de consument op een unieke manier wordt ondergedompeld in de wereld van het merk.

/

Het Nederlandse modelabel JOSH V, opgericht in 2011, is online verkrijgbaar via JOSHV.com en ruim 450 partnerstores in binnen- en buitenland. En vanaf nu ook in de nieuwe brandstore te Laren, in Nederland. Het merk staat bekend om de stijlvolle en tijdloze collecties.

Female empowerment

De missie van JOSH V is om vrouwen er spectaculair uit te laten zien en zich ook zo te laten voelen. Diversiteit, body positivity en duurzaamheid staan centraal.

Pers

In de boetiek focust het merk op female empowerment. Er hangt een sfeer van luxe en toegankelijkheid, waarbij zachte aardetinten in verschillende bruin- en crèmeschakeringen de basis vormen en er gespeeld wordt met contrasterende materialen zoals marmer, hout en messing. Het interieur met afgeronde hoeken, speciaal ontwikkelde kledingrekken met organische vormen weerspiegelen vrouwelijkheid. De store is een oase van rust met prachtige raampartijen en lichtinval.

/

Om JOSH V’s missie Making women look & feel spectaculair kracht bij zetten is er bij de paskamers de Press for Power-button te vinden. Zodra je de knop indrukt zijn er verschillende empowering complimenten te horen, terwijl je voor de spiegel staat.

Achter in de store bevindt zich een atelier waar gekochte items gepersonaliseerd kunnen worden door middel van het borduren van initialen. Als klant kan je rekenen op hoogwaardige service en persoonlijke advies waar JOSH V veel waarde aan hecht.

In alle rust winkelen

“Wij wilden een plek creëren waar onze klanten graag komen, zich welkom en speciaal voelen en in alle rust kunnen winkelen. Er echt een ervaring van maken”, aldus eigenaresse Josh Veldhuizen.

De opening van de eerste brandstore is een nieuwe stap in JOSH V’s omnichannel strategie. Eigenaresse Josh Veldhuizen laat weten dat ze ernaar uitkijkt om de tweede brandstore te openen in Nederland en om op termijn op diverse strategische plekken het brandstore concept uit te rollen.

Lees ook: C&A lanceert exclusieve handgeborduurde collectie

Kim De Craene De artikels van >

Kim De Craene schrijft over beauty en lifestyle, boeken en muziek. Na tien jaar São Paulo woont ze terug in Antwerpen. Ze woonde dus zo’n kwart van haar leven in Brazilië. Wat haar toch een beetje Braziliaans maakt. Ze houdt van rode lipstick, languit op een massagetafel liggen, dansen op het strand op blote voeten, bioboeren en stelt zich bij elk dilemma vaak de vraag "wat zou Audrey Hepburn doen?"

Tags: JOSH V.