Zoals de naam van deze samenwerking al aangeeft: H&M houdt van Coachella. Het is al de derde keer dat de Zweedse modeketen in zee gaat met het grootste, en zonder twijfel populairste muziekfestival ter wereld. Het Coachella Valley Music and Arts Festival vindt jaarlijks plaats tijdens twee opeenvolgende weekends in Indio, onder de Californische zon.
In het midden van de Californische woestijn geven de grootste rock-, electro- en hiphopartiesten het beste van zichzelf. Tussen de namen die dit jaar op de affiche prijken, zien we kleppers als Lady Gaga, Radiohead, Kendrick Lamar, Bon Iver, Martin Garrix, Justice en Lorde.
De popgroep The Atomics werd gekozen als boegbeeld van de campagne H&M Loves Coachella. In een exclusieve video, die gedraaid werd in de woestijn, brengen Lucky Blue Smith en zijn zussen Pyper America, Starlie en Daisy Clementine het nummer Let’s Live For Today van de rockgroep The Grass Roots.
De line-up, de campagnevideo… wij hebben in ieder geval zin om nu direct een ticket te boeken richting de West Coast! En dan hebben we het nog niet eens over de kleren zelf gehad. Een jeansrokje met geborduurde bloemen, een kanten blouse in bohemian style, een choker met sterrenstuds… we like! Onze ultieme favorieten? Die zetten we nu even voor je op een rijtje.
Jeansrokje met geborduurde bloemen, € 29,99.
Kanten blouse, € 14,99.
Zilverkleurige regenjas, € 34,99.
Satijnen jurk met kant, € 24,99.
Choker met sterrenstuds, € 7,99.
De H&M Loves Coachella collectie is beschikbaar vanaf 30 maart 2017 in de H&M winkels die de Divided collectie aanbieden en online via www.hm.com.