“Een kleurenpalet van roze tinten die bij alle mogelijke huidskleuren passen”, aldus Belgisch artistiek directeur Peter Philips.
Bij iedereen is de kleur anders want de werkzame stof die vrijkomt bezorgt je een gepersonaliseerde, natuurlijke roze tint waarvan de sterkte wordt bepaald door de PH-waarde van je huid. De kleur sluit dus altijd mooi aan bij de kleur van je eigen lippen.
De hoge concentratie mangoboter en cranberry-olie zorgen voor een langdurige hydratatie van je lippen. De subtiele vanillesmaak maakt dit lippenproduct verslavend.
Naast twee nieuwe tinten (Raspberry en Ultra Pink) komen er ook nieuwe texturen uit. Een Matte Glow, met een fluweelachtige, matte finish en een Holo Glow versie met een iriserende, holografische afwerking. De trend van het moment. Net zoals de andere balsems blijven ze altijd hun transparantie behouden.
De populaire Bella Hadid is het gezicht van de campagne. Omgeven door haar Girl Squad, allen met een andere kleur Lip Glow.
Lipglow, New Glow Squad van Dior, € 38,43
Hier, de making-of van de campagnevideo:
Klik hier voor de make-up tutorial over de make-up trends van Peter Philips voor Dior.