In 2018 lanceerden Helga Meermans en Ine Verhaert het Belgische tassenmerk KAAI. In hun 25 jaar ervaring binnen de retail- en modesector konden ze maar geen ideale handtas vinden. Daarom besloten ze hun eigen ideale handtas te ontwerpen. Het resultaat is een collectie van modieuze, maar praktische tassen en accessoires voor de ambitieuze zakenvrouwen van de 21e eeuw.
Drie jaar na de opening van hun eerste Studio Store te Antwerpen zijn oprichtsters Ine en Helga klaar voor een nieuw avontuur in onze hoofdstad. āHet openen van een nieuwe flagshipstore in Brussel is een droom die uitkomtā, vertelt Helga Meersmans. Voor handtassenlabel Kaai is dit een stapje dichter naar internationalisering. Met een gloednieuwe winkel in de prestigieuze Koningsgalerij in hartje Brussel hoopt het merk meer Brusselse, Waalse maar ook buitenlandse vrouwen te bereiken. āVandaag verkopen we online al heel wat in het buitenland. Na Brussel willen we graag in meerdere wereldsteden een KAAI winkel openen. Volgende stappen zouden Amsterdam, Londen of Parijs kunnen zijn. Zo kunnen we langzaamaan de wereld veroveren en onze Kaai community uitbreiden.ā
Dat de gloednieuwe flagshipstore in de grandeuze Koningsgalerij komt, is niet geheel toevallig. Gelegen tussen de chocolatiers, de oudste bioscoop in het land, een theater met een door RenĆ© Magritte geschilderd plafond, en andere Belgische iconische merken zoals Delvaux, wil KAAIĀ haar plekje veroveren als gevestigd handtassenmerk voor de trendy, klassevolle vrouw on-the-go.
De toekomstige winkel belooft het stijlvolle en innovatieve karakter van het label uit te ademen. De bijzondere art-deco sfeer in een hedendaags jasje biedt de ultieme achtergrond voor stijlvolle handtassen van eigen bodem. Video animaties in de etalage en een speciale zone in de winkel om je tas uit te testen met je tech devices bewijzen dat.
De nieuwe flagshipstore van KAAI is te vinden in de Koningsgalerij, 21 te Brussel vanaf begin mei, en zal van dinsdag tot zaterdag open zijn van 11:00h ā 18:00h.
Lees meer Marie Claire op: 3 vrouwelijke ondernemers die hun eigen koffiebar uitbaten, Belgische zangeres Sylvie Kreusch te zien in campagne van Roger Vivier en 5 Belgische juwelenmerken om in de gaten te houden.