#WhatIsRAW: een familieportret van G-Star met Pharell Williams
©

#WhatIsRAW: een familieportret van G-Star met Pharell Williams

Leestijd: 1 min

Wat is RAW? Die vraag stelde G-Star voor zijn herfst-wintercampagne aan Pharell Williams, Head of Imagination en nieuwe mede-eigenaar van het merk: "RAW is geen zelfstandig naamwoord, RAW is een werkwoord".

Het Nederlandse merk is doorgaans zeer rechttoe rechtaan: hun filosofie is sinds 1989 al “just the product”. De toewijding, kwaliteit en innovatie blijft, maar voor deze campagne krijgen we te zien wat er onder het oppervlak schuilt. De mensen achter de producten, hun passie en vakmanschap en de ruimte waarin zij zich bevinden, het komt allemaal aan bod. Naast het familieportret hierboven afgebeeld zijn er ook een film en korte video’s om je te laten kennismaken met het team van G-Star. Hieronder zie je alvast Rebekka Bach, head designer womenswear en Crystal Kim, womenswear designer, die uitleggen wat RAW voor hen betekent.

 

 

 

 

 

 

De eigenlijke film, die je kan bekijken op de website, gaat dieper in op het ontwerpproces dat plaatsvindt in het hoofdkantoor van G-Star in Amsterdam. Je komt meer te weten over het productontwikkelingsproces, de constructie van 3D-denim en de stappen die gezet worden naar een zo duurzaam mogelijk merk. Het onderliggende komt bloot te liggen en dat is wat RAW is.

De nieuwe collectie, waarvan je hieronder enkele stuks kan bekijken, ligt nu in de winkels.

Vicky Dorny De artikels van >

Praat in memes, houdt van katten en neemt weinig zo serieus als goeie make-up. Atypische Antwerpenaar die durft toe te geven dat de stad eigenlijk één grote parking is.

Tags: G-Star, G-Star RAW, Pharell Williams.