ZIEN: de Not My Job campagne van Marie Claire International
© Marie Claire

ZIEN: de Not My Job campagne van Marie Claire International

Leestijd: 1 min

Ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag lanceert Marie Claire International de Not My Job-campagne die streeft naar gelijkheid op de werkvloer.

Marie Claire inspireert al 30 jaar vrouwen en moedigt ze aan om hun potentieel te verwezenlijken. De schandalen van het voorbije jaar bewijzen echter dat seksuele agressie en discriminatie op het werk nog steeds realiteit zijn.

Daarom lanceert Marie Claire International vandaag, op Internationale Vrouwendag, een krachtige video waarin ze oproepen tot gelijkheid op de werkvloer. #notmyjob want het is van geen enkele vrouw de job om hetzelfde werk te doen als mannen en er minder voor betaald te krijgen.

Tine Stoop De artikels van >

Houdt van dansen, verliest zich graag in een goed boek en zegt geen nee tegen avontuur. Is sinds kort de trotse eigenaar van een vintage Chanel.

Tags: Gelijkheid, Internationale Vrouwendag, Vrouwenrechten.