In 2015 lanceerde Negin de luxueuze haarverzorgingslijn Gisou omdat ze geen producten vond die haar prachtige haardos voldoende voedde en deed stralen. The key ingredient? Honing. Ze komt uit een familie van imkers en zo ontdekte ze dat deze gele zoete stof wonderen doet voor haar prachtige haar. Verder zijn de haarproducten ook vrij van sulfaten en parabenen.
Maar waarom zou je een haarparfum aanschaffen? Omdat een echt parfum meestal alcohol bevat, en dat is schadelijk voor je haar. Plus, als je geen zin hebt om je haar te wassen kan je wat haarparfum spuiten en ben je klaar voor de dag.
Dit bericht bekijken op Instagram
She’s got the look. She goes (na na na na na na). Het aanstekelijke liedje van Roxette en de heerlijke vintage vibes zorgen ervoor dat je dit filmpje wil blijven aanklikken en haast overal ‘Honey Infused Hair Perfume’ wil sprayen.
Honey Infused Hair Perfume
Het haarparfum is ondertussen het derde product van Gisou met honing als basis. Eerst kwam de haarolie op de markt, later volgde een haarmasker. Bij Gisou klopt het esthetisch plaatje helemaal, en dat bewijzen ze opnieuw met deze campagne. De scènes in de supermarkt en in het metrostation creëren een down to earth sfeer en maken het haarparfum zeer toegankelijk. Modellen Chloe Lecareux en Clara Berry stelen de show maar ook de Vlaamse schoonheid Margot Vander Donck schittert in de campagne.
Dit bericht bekijken op Instagram
Meer lezen over haarproducten? & Other Stories lanceert een op LA geïnspireerd haarverzorgingsgamma en De eerste geconcentreerde shampoo is een feit