Britney Spears is het nieuwe gezicht van Kenzo
© Kenzo

Britney Spears is het nieuwe gezicht van Kenzo

Leestijd: 1 min

Het is al even geleden dat Britney Spears de krantenkoppen haalde. Haar breakdown van tien jaar geleden leek dan ook het einde te betekenen van de Princess of Pop. Toch wist ze zich te herpakken en vandaag schittert ze als nooit tevoren in de nieuwe campagne van Kenzo.

Kenzo lanceert deze lente voor de tweede keer La Collection Momento. Deze nostalgische kledingcollectie is een knipoog naar de Kenzo Jeans collectie die voor het eerst op markt werd gebracht in 1986. Ontwerpers Carol Lim en Humberto Leon zagen in 80’s child Britney Spears de ideale ambassadrice voor deze collectie.

De campagnebeelden werden door topfotograaf Peter Lindbergh geschoten in een straat in Los Angeles. Dat vond Britney Spears best spannend: “Ik ben gewoon van te shooten in een studio, dit was op straat. Ik stond daar in nogal uitdagende kledij, dat voelde vreemd aan, maar op foto ziet het er fantastisch uit”, vertelde ze aan de Amerikaanse Vogue. De 36-jarige popzangeres is onder andere te zien in een bralette, kort jeansjasje, dijlaarzen, sweater en pet.

Tine Stoop De artikels van >

Houdt van dansen, verliest zich graag in een goed boek en zegt geen nee tegen avontuur. Is sinds kort de trotse eigenaar van een vintage Chanel.

Tags: Britney spears, Kenzo.