Belgische Nue is meest gedragen merk in vierde seizoen van ‘Emily in Paris’
© Pers

Belgische Nue is meest gedragen merk in vierde seizoen van ‘Emily in Paris’

Door Kim De Craene
Leestijd: 2 min

Het Belgische juwelenmerk Nue verovert opnieuw een prominente plaats in het vierde seizoen van de populaire Netflix-serie 'Emily in Paris'. Met maar liefst 20 juwelen, waarvan vijf speciaal op maat gemaakt, krijgt geen enkel ander merk zoveel aandacht in de nieuwe afleveringen als het juwelenmerk uit ons land.

/

De hoofdstyliste van de serie Marylin Fitoussi koos opnieuw voor haar vertrouwde collab met Nue, het Belgische merk van lab-grown diamanten van Priyanka Metha.

Deze keer werden niet alleen de vrouwelijke hoofdpersonages voorzien van een dosis Belgisch design, er is ook bijzondere aandacht voor de terugkeer van de pinkring voor mannen, in een nieuwe versie en gedragen door een nieuw personage.

Emily in Paris

Pers

Acteur Lucas Bravo, die de rol van Gabriel vertolkt, draagt bovendien zijn originele Nue-ring uit het vorige seizoen in maar liefst acht van de tien afleveringen. Bravo is zowel op als naast de set een trouwe fan van het juwelenmerk, en hij droeg de ring al tijdens verschillende fotoshoots.

Eerbetoon aan Karl Lagerfeld

In het nieuwe seizoen wordt onder andere een eerbetoon gebracht aan mode-icoon Karl Lagerfeld, wat tot uiting komt in drie custom made eternity ringen in zwart goud van Nue, die als een stack worden gedragen door Lily Collins. De unieke ringen werden ontworpen op vraag van de makers van ‘Emily in Paris’ en maakt nu deel uit van de uitgebreide Emily in Paris capsulecollectie van Nue, die dit seizoen groeit tot 25 stuks. Vanaf de start van het nieuwe seizoen op 15 augustus zal deze exclusieve collectie beschikbaar zijn op de Nue-website.

/

Wederzijds vertrouwen

De impact van ‘Emily in Paris’ op Nue is duidelijk merkbaar, met een aanzienlijke toename van het vertrouwen in het merk. Mensen worden aangetrokken door de verfijnde designs en het dagelijkse comfort van de juwelen, maar ook door de mogelijkheid om custom made pieces te laten ontwerpen.

 

Priyanka van Nue zegt hierover: Dit is een absolute win voor ons merk! Het creëert vertrouwen en toont aan dat stijl en ethisch verantwoord ondernemen hand in hand kunnen gaan. We doen geen concessies aan onze waarden en blijven toch trouw aan high fashion.”

Hoofdstyliste Marylin Fitoussi deelt haar enthousiasme over Nue: “Delicate, draagbare juwelen voor elke dag, die ook schattig, verfijnd en vrouwelijk zijn, makkelijk te dragen en te stylen bij zowat alles. De stuks zitten ook heel comfortabel. Dit is waarom Lily en ik houden van het merk en waarom we meerdere stuks van Nue hebben gekozen.”

/

Over Nue

Nue is het juwelenmerk van Priyanka Mehta en maakt ethisch verantwoorde fine jewelry die aanvoelt als een tweede huid. Met 18k gerecycled goud en hoogwaardige lab-grown diamanten belichaamt het juwelenmerk moderne luxe voor elke dag.

Nue herbekijkt klassieke designs, geeft ze een eigentijdse twist en kiest bewust voor een andere benadering binnen de diamantindustrie. De minimalistische en verfijnde ontwerpen zijn onmisbaar in elke moderne sieradencollectie.

Elk stuk wordt zorgvuldig vervaardigd in Antwerpen, met een sterke focus op ethiek en duurzaamheid. Nue-juwelen zijn dan ook ontworpen om gekoesterd te worden en een leven lang gedragen te worden.

Vanaf vandaag is de volledige Emily capsulecollectie verkrijgen op de Nue webshop. De prijzen van de stuks uit het nieuwe seizoen variëren van € 600 tot € 2000.

Lees ook: Nood aan last-minute outfitinspiratie voor Pukkelpop?

Kim De Craene De artikels van >

Kim De Craene schrijft over beauty en lifestyle, boeken en muziek. Na tien jaar São Paulo woont ze terug in Antwerpen. Ze woonde dus zo’n kwart van haar leven in Brazilië. Wat haar toch een beetje Braziliaans maakt. Ze houdt van rode lipstick, languit op een massagetafel liggen, dansen op het strand op blote voeten, bioboeren en stelt zich bij elk dilemma vaak de vraag "wat zou Audrey Hepburn doen?"

Tags: Emily in Paris, Nue.