Je ziet het maar al te vaak: ouders worden weggeduwd in een saai hokje, in functionele kledij, zonder enige pit of modegevoel. Net daar wil CYBEX verandering in brengen, ouderschapsmode herdefiniërend naar looks die naast een praktische vooral een erg edgy uitstraling hebben. Daarom brengt de Urban Mobility collectie de wereld van Japanse streetart samen, en dat levert een frisse wind door de parenthood fashion zoals we het tot nu toe kenden.
Een frisse blik op ouderschap
De innovatieve collectie zet met Urban Mobility een nieuwe standaard voor stedelijk ouderschap, met producten die naadloos aansluiten bij de levensstijl van ouders die vaak onderweg zijn in de stad. Stijl speelt daarbij niet voor niets een bijzondere rol, geïnspireerd op een fusie van de iconische Japanse straatstijl en de bruisende energie van grootsteden. Zo werd een verfijnde en toch bold collectie gecreërd, een frisse blik die wij maar al te graag zagen komen in dit specifieke modelandschap.
Het ouderschap is immers meer dan opvoeden alleen, het gaat over het omarmen van de reis met enthousiasme en vreugde. Urban Mobility zorgt ervoor dat je je als ouder òòk stijlvol en zelfverzekerd kan voelen, zelfs tijdens de hectische momenten van het dagelijkse leven met je kind in de stad. Je wil immers moeiteloos kunnen schakelen tussen je verschillende rollen: als ouder, als professional, en als iemand met een eigen modegevoel die zijn persoonlijkheid nog steeds even graag wil uiten als voordien.
Japans minimalisme
Met een sterke invloed van Japanse designprincipes en esthetiek, biedt deze collectie niet alleen innovatieve mobiliteitsoplossingen, maar ook een spannende uitstraling die hen onderscheidt in het drukke stadsleven. De Japanse stijl staat wereldwijd bekend om zijn verfijnde minimalisme, functionele eenvoud en esthetische balans. In deze collectie is die invloed duidelijk terug te vinden, van de gestroomlijnde ontwerpen van de kinderwagens tot de minimalistische autostoelen.
Elk detail is zorgvuldig overwogen om zowel visueel aantrekkelijk als praktisch te zijn, wat perfect aansluit bij de wensen van moderne ouders die waarde hechten aan beide. Dat uit zich in de combinatie van strakke lijnen en hoogwaardige materialen, die de Japanse “less is more”-filosofie weerspiegelen. Ook de subtiele monochroom-tinten zijn zorgvuldig gekozen om niet alleen het tijdloze en de quiet luxury van de Japanse stijl weer te geven, maar ook om gemakkelijk combineerbaar te zijn met de persoonlijke kledingstijl van ouders. CYBEX erkent dat ouderschap een nieuwe fase in het leven is, maar dat dit niet betekent dat persoonlijke stijl en modieus zijn naar de achtergrond hoeven te verdwijnen.
Dit artikel is geschreven in nauwe samenwerking met Cybex.
LEES OOK:
Editor’s pick: de nieuwe collectie van Steve Madden
Florals? For fall? Groundbreaking
Lesse: het natuurlijke skincaremerk dat echte resultaten biedt