Het begon allemaal op café toen een vriend van Karen François grapte ‘Aladdin zonder D is ook maar Alain’. De mop veranderde al snel in een ontwerp voor totebags die razend populair zou worden. Meer en meer mensen wouden een zak en zo ontstond koaren.be.
Los het op
In 2018 stuurde de Antwerpse contentcreator en oprichtster zo’n 84 ‘Los het op’-mokken naar de regering. Waarom? Omdat het kon. Aan de hand van een crowdfunding konden fans van het merk de actie steunen. Na amper twee dagen haalde ze genoeg op om het plan uit te voeren. Er was zelfs extra geld om oploskoffie erbij te sturen.
Lees ook: Woman to watch: Sharon Grobben.
Lachen met de dagelijkse sleur
Inspiratie voor de collectie haalt Karen uit het dagelijkse leven. Die wordt volgens haar veel te serieus genomen. We zouden allemaal wat meer dwaasheid moeten toelaten in ons leven, en dat kan via haar ontwerpen.
Ook op haar Instagram lacht ze maar al te graag met de dagelijkse sleur. Zo mocht ze een vergaderzaal op de VRT, waar ze in het dagelijkse leven contentcreator is, decoreren. Dit had een sober, to the point en voor velen relatable resultaat.
Lees ook: @influencersinthewild, het hilarische Instagramaccount dat de ‘content culture’ aanklaagt.
Dit bericht bekijken op Instagram
/
Onze favorieten:
Meer producten uit de collectie vind je hier: www.koaren.be/collections.