Hoe word je mooier en zelfzekerder met de jaren?
© Presse

Hoe word je mooier en zelfzekerder met de jaren?

Leestijd: 2 min

Al meer dan 150 jaar streeft Shiseido ernaar om ons mooi en goed in ons vel te laten voelen, ongeacht onze leeftijd. Met zijn recente campagne #TheAgeIFeel zet het merk vrouwen en hun schoonheid in de kijker. Maar het wil ook zijn unieke expertise op het vlak van huidverzorging belichten.

Geen loze belofte

De verzorgingsproducten die in Shiseido’s laboratoria worden gemaakt en de onderzoeksteams die eraan werken, maken hun beloftes waar. Zo weet Shiseido al sinds het prille begin het vertrouwen van vrouwen overal ter wereld te winnen. Shiseido gaat immers niet op zoek naar oppervlakkige schoonheid. Wel wil het met zijn verzorgingsproducten inspelen op de behoeften van alle vrouwen, ongeacht hun huidtype, leeftijd of huidskleur. Uiteraard zijn die in de loop der jaren geëvolueerd. En Shiseido evolueert mee.

Via zijn campagne #TheAgeIFeel kan Shiseido ook de innovaties van zijn onderzoek in de kijker zetten: van plantenextracten met superkrachtige ingrediënten over vernieuwende texturen die het welzijn verhogen tot duurzamere flacons die de doeltreffendheid van de samenstelling beschermen én net de goede dosis afgeven (en zo verspilling tegengaan).

Shiseido crème

Presse

#TheAgeIFeel, een inspirerende campagne

Hoewel onze samenleving evolueert (en gelukkig maar), is leeftijd voor veel vrouwen nog steeds een struikelblok. Met de campagne #TheAgeIFeel roept Shiseido vrouwen op om zich niets van dat getal aan te trekken en zich in elke fase van hun leven te ontplooien. Cécile, Prudence en Ingrid zijn de gezichten van deze campagne. Maar ze zijn veel meer dan ‘een gezicht’. Want hun gelaat vertelt over hun rijke leven, het vallen en weer opstaan, de vele ervaringen en emoties.

“Mijn rimpels zijn een deel van mezelf. Ze getuigen van de weg die ik heb afgelegd. De ervaringen die ik heb opgedaan, hebben van mij de vrouw gemaakt die ik vandaag ben”, vertelt een van hen. Dat bewijst nog maar eens dat vrouwen heus geen perfecte huid moeten hebben om te bestaan en dat geen enkel getal hun schoonheid bepaalt.

Shiseido crème

Presse

Vier iconische verzorgingsproducten

De huid is het grootste orgaan van ons lichaam. Ze leeft, ze vertelt iets over onze persoonlijkheid, over wat we hebben meegemaakt en de emoties die we hebben gevoeld. Ze getuigt over de weg die we hebben afgelegd, de jaren die zijn verstreken. Het is dus essentieel dat we haar goed verzorgen.

  1. Ultimune: een serum dat zijn doeltreffendheid al volop heeft bewezen. Met zijn dubbele anti-aging technologie belichaamt dit product het succes van Shiseido’s onderzoek. Ultimune staat voor 25 jaar research en 22 schoonheidsprijzen. Wereldwijd wordt er elke negen seconden een exemplaar van verkocht.
  2. Essential Energy: deze topper bevat drie verschillende hyaluronzuren, gecombineerd met Red Ginseng. Hiermee is het product ideaal voor een doffe huid die nood heeft aan energie en intense hydratatie.
  3. Benefiance: in amper twee weken strijkt deze crème rimpeltjes weer glad, dankzij de krachtige ReNeura+™-technologie.
  4. Vital Perfection: de perfecte verzorging voor de huid die een lifteffect kan gebruiken. Ze is gebaseerd op het beste dermatologische onderzoek en neurowetenschap over stevigheid van de huid. De huid wordt dan ook steviger, gladder en gaat meer stralen.
hiseido's iconische huidverzorgingsproducten

Presse – Shiseido’s iconische huidverzorgingsproducten

Dit artikel is geschreven in nauwe samenwerking met Shiseido.
www.shiseido.be

Lees ook :
Waar zijn alle plussize modellen naartoe?
Van dag naar nacht: een dag vol verschillende moods met Zalando
Hansaplast: veel meer dan pleisters!

Commercieel team De artikels van >