#MyOwnStory
F/W ’23 staat bij Coccinelle volledig in het teken van de wil om te zijn wie je droomt te zijn.
De campagne wordt gelanceerd onder de hashtag #MyOwnStory, die fungeert als de rode draad tussen de realiteit en je diepste dromen. Alles wordt duidelijk wanneer je ontdekt wie de bedenkers ervan zijn: modefotograaf Giampaolo Sgura en Anna dello Russo, de artistiek directeurs van het merk en zelf uitgesproken stijliconen. De inspiratie is Metaverse Couture: een techno-fashion wereld waar onze avatars vrij zijn om zichzelf te uiten, om te spelen met meerdere identiteiten, in een oefening van bewust zelfvertrouwen. De shots van Giampaolo Sgura zijn hypnotiserend, dromerig en fascinerend, net zoals Anna Dello Russo’s styling.
De campagne toont krachtige zwart-wit beelden en speelt zich af in de tijdloze ambiance van een fotostudio.
Deze samenwerking tussen Giampaolo Sgura en Anna dello Russo is hun vierde artistieke collab en is een concept dat traditionele geografische grenzen overstijgt. De focus ligt op de verkenning van onbekend terrein – ons innerlijke zelf. Het verhaal wordt geïllustreerd door inspirerende vrouwen die de FW23/24 collectie van Coccinelle vertegenwoordigen. Naast de handtassen Himma, Magie en Hyle worden ook andere items uit de collectie getoond, waaronder de nieuwe schoenen- en sieradencollectie.
#MyOwnStory viert individualiteit, verbeelding en de kracht van dromen. Ontdek de prachtige wereld van Metaverse Couture, waar grenzen vervagen en je ware zelf vrijelijk kan bloeien.