Een eerste blik op Rihanna’s nieuwe campagne met Dior Beauty
© Steven Klein

Een eerste blik op Rihanna’s nieuwe campagne met Dior Beauty

Door Kim De Craene
Leestijd: 1 min

Na 20 jaar heeft de iconische geur J'Adore van Dior een nieuw gezicht: popster Rihanna. Een eerste blik op Rihanna's nieuwe campagne met het Franse merk.

Fans keken al geruime tijd uit naar Rihanna’s comeback, vandaag deelde Dior het eerste beeld voor de nieuwe campagne van hun parfum J’Adore.

Het nieuwe gezicht van J’Adore zijn is zowel een eer als een missie”, zegt de Barbadiaanse zakenvrouw, zangeres en mode-icoon. “Deze geur, die ik al zo lang ken en waar ik van hou, betekent zoveel voor vrouwen. Ik kijk er bijzonder naar uit om deel te nemen aan dit avontuur en eraan bij te dragen met mijn wereld, mijn verhaal, mijn roots, maar ook mijn creativiteit en mijn eigen vrouwelijkheid.”

Het parfum, met zijn bloemige akkoorden van ylang ylang, Damascena roos en jasmijn, lijkt perfect bij Rihanna te passen. Ze neemt het stokje over van Charlize Theron, die voor bijna twintig jaar het gezicht van J’Adore was. Theron blijft wel verbonden aan Dior als ambassadrice voor de juwelen en skincarelijn van het Franse luxehuis.

Voor de J’Adore-campagne werkte Rihanna samen met fotograaf Steven Klein, in Versailles. De volledige campagnevideo met Rihanna gaat live op 1 september.

Lees ook: Belgische Nue is meest gedragen merk in vierde seizoen van ‘Emily in Paris’

Kim De Craene De artikels van >

Kim De Craene schrijft over beauty en lifestyle, boeken en muziek. Na tien jaar São Paulo woont ze terug in Antwerpen. Ze woonde dus zo’n kwart van haar leven in Brazilië. Wat haar toch een beetje Braziliaans maakt. Ze houdt van rode lipstick, languit op een massagetafel liggen, dansen op het strand op blote voeten, bioboeren en stelt zich bij elk dilemma vaak de vraag "wat zou Audrey Hepburn doen?"

Tags: Dior, Rihanna.