Gezichten van de campagne zijn hiphopartiesten Jelani Blackman en Rimon. Een doorgronde keuze, want zo wil het label ons terugvoeren naar zijn jaren tachtig, toen Tommy Hilfiger hét merk was van rap-iconen.
Mobile first campaign
De capsulecollectie is een zogenaamde “mobile first”- campagne, waarbij je Jelani en Rimon online kan bestoken met vragen. “Wie zijn hun iconen, hun favoriete bestemmingen en wat is hun muzikale smaak?” De antwoorden vind je terug op de Instagram van Tommy. Om de collectie te vereeuwigen deed Tommy Hilfinger een beroep op de beroemde modefotograaf en portretschilder Luc Coiffait.
Voir cette publication sur Instagram
Vintage Tommy Hilfiger
De collectie is vintage en authentiek. Dat bewijst het veelvoudig gebruik van de legendarische vlag, het logo van Hilfiger. Andere kledingstukken bevatten dan weer de iconische leeuw en zwaard omgeven door lauweren. De lijn bestaat vooral uit corduroy en denim en bevat naast kleding ook een reeks accessoires.
De collectie:
Ontdek de vintage inspired collectie hieronder. De looks zijn streetstyle en à la mode met het dit seizoen veelvoudig gebruikte ruitmotief. Onze favoriet? De sweater met zwartfluwelen kraag en Hilfiger Logo.