Adidas x Tomorrowland: de collab van de festivalzomer
©

Adidas x Tomorrowland: de collab van de festivalzomer

Leestijd: 1 min

Dit jaar keert 's werelds grootste electro-evenement terug. Om deze langverwachte editie te vieren, heeft Adidas samen met het festival een capsulecollectie ontworpen die voetbal- en muziekfans over de hele wereld zal aanspreken. Wat kan je verwachten? Een explosie van kleuren en een 'feel good'-boodschap.

/

Na twee lange jaren van afwezigheid, is Tomorrowland terug voor drie weekends. Het thema van deze 16e editie? The reflection of love, een thema dat de positieve energie en de bijzondere magie viert die de “People of Tomorrow” verenigt. Voor deze gelegenheid hebben Adidas, de Belgische Voetbalbond en Tomorrowland de handen in elkaar geslagen om een capsulecollectie van lifestyle kleding en accessoires te creëren. De collectie, ‘LOVE’ genaamd, verleidt festivalgangers op een zeer kleurrijke en  grafische manier.

Belgische trots

Maar wat verbindt de werelden van voetbal en muziek? Gemeenschappelijke waarden van diversiteit, gelijkheid en inclusie zoals Manu Leroy, Marketing & Communicatie Directeur van de KBVB uitlegt: “Met onze ’Come Together‘-campagne streven we ernaar om de wereld te verbeteren, een wereld waarin iedereen zich thuis voelt, ongeacht wie ze zijn of waar ze in geloven. adidas en Tomorrowland delen deze ambitie en waarden. We zijn er trots op samen deze positieve en leuke boodschap van LOVE te delen met de wereld.”

Lees ook: 75,7% van de Belgen drinkt niet genoeg: zoveel liter heeft je lichaam nodig

En als er twee dingen zijn waar Belgen internationaal trots op zijn, dan zijn het wel de Rode Duivels en Tomorrowland! “Met deze capsulecollectie zijn we er trots op het beste wat België te bieden heeft – het beste van voetbal en het beste van muziek en entertainment,” aldus Nick Craggs, Managing Director van adidas Football.

De levendige grafische print, te vinden op de T-shirts, leggings, en sweatshirts van de collectie, is een knipoog naar het beroemde Tomorrowland vuurwerk.

Margo Verhasselt De artikels van >

Heeft nooit iets met geometrische vormen gehad tot ze naar de Brusselse binnenstad verhuisde en maakt nu meer reclame voor de hoofdstad dan pakweg de toeristische dienst. Zegt verdomd veel 'it is what it is' voor iemand die niet echt een idee heeft van wat ze doet, tenzij op het gebied van lifestyletrends dan. Altijd te vinden voor een vroege apero met een gezellige babbel op een nog toffer terras.

Tags: Adidas, Tomorrowland.