MdN onthult een nieuwe identiteit, maar blijft tegelijkertijd ook trouw aan zijn erfenis. Een tijdloze stijl, nobele materialen en een onberispelijke pasvorm zijn daarbij niet weg te denken.
Dikke kabeltruien, korte truien in jacquard, kasjmier, trenchcoats, 7/8e broeken met ruiten, een officiersjasje met dubbele knopenrij, een hemd in popeline en wollen mantels typeren deze eerste neo-androgyne collectie. Inspiratie werd gehaald bij stijliconen als Caroline de Maigret en Lauren Hutton.
Ter ere van de rebranding van het merk werd in mei een nieuwe conceptstore in Brugge geopend. De winkel, die ontworpen werd door het Belgische duo Christophe Remy en Tecla Tangorra, ziet er heel anders uit dan die van mainstreammerken. Met het grafische behang, het sobere meubilair en het goud met donkerblauwe kleurenpalet waan je je net in een nachtclub. In september wordt ook een MdN-winkel in de Marais in Parijs geopend.
Meer info en verkooppunten via www.mdn-online.com.