Het zat er aan te komen: de Australische die je uit een ver verleden misschien nog kent als Donna Freedman uit Neighbours of uit de serie Pan Am en die doorbrak in The Wolf of Wall Street heeft haar eerste reclamecampagne te pakken. De The Legend of Tarzan-actrice mag zich vanaf nu het gezicht van Deep Euphoria noemen. “Ik voel me vereerd dat mijn eerste campagne voor Calvin Klein is, een iconisch merk dat ik al zo lang ken en waarvan ik al zo lang houd.”
In de campagne krijgt de actrice flashbacks van de voorbije nacht waarbij realiteit en fantasie zich mengen. “Calvin Klein-vrouwen zitten vol zelfvertrouwen, zijn provocerend en bevrijd,” vertelt Melisa Goldie, Chief Marketing Officer van Calvin Klein. “De Deep Euphoria-vrouw belichaamt al die facetten en voegt nog een vleugje avontuur toe. We zien in de campagne hoe juffrouw Robbie, die risico’s neemt, de verschillende aspecten van haar persoonlijkheid onderzoekt via fantasie.”
De geur zelfs is een bloemige chypré geworden met ondermeer roos en muskus. In ons land is het nog wachten tot 2017 voor je net als Maggie kan ruiken.
Copyright foto: Craig McDean