Sloggi
Vier jaar geleden – na een minder gunstige periode- begon er nieuw wind te waaien bij de hele Triumph groep. Met een nieuwe leider, Ludovic Manzon, haalde ze een enorme inhaalbeweging en werd er meer gefocust op creativiteit. De ontwerpen werden minder ‘oubollig’ én een jonger publiek werd met hun vrolijke ontwerpen aangesproken. In het verleden zouden velen ontkent hebben ooit zo een onderbroek gedragen te hebben, nu pronken vele influencers met de nieuwe collecties. Van een geslaagde re-branding gesproken!
De virale ‘Dancing Granny’ maakt oma-broeken cool met een originele versie van ‘Baby Got Back’
Lil’ Ol’ Granny is de ‘Dancing Granny’ die eerder dit jaar het Notting Hill Carnival stormenderhand veroverde. Haar expressieve en groovy bewegingen gingen in mum van tijd viraal. Nu is Colette Zacca de ster van een nieuwe campagne voor Sloggi!
In de hit ‘Granny Got Pants‘, gemaakt door MullenLowe, geeft men uiting dat oma-broeken comfortabel en cool zijn, ondanks jarenlange voorgeschreven ideeën over hoe vrouwelijk ondergoed eruit zou moeten zien.
I’m sick of magazines saying g-strings still a thing – Colette
Toen Sloggi in 1979 de maxi-onderbroek lanceerde, trok het merk de aandacht van vrouwen die wilden dat ondergoed comfortabel maar tegelijk ook stijlvol kon zijn. Veertig jaar later is de boodschap van Sloggi nog steeds relevant. Body positivity? Deze campagne toont aan dat comfort eindelijk ook cool kan zijn. Zit het lekker, dan draag je het toch gewoon?
I like big pants and I cannot lie!
Vond je dit een interessant artikel? Lees dan ook; Twitterstorm: slechts één vrouw haalde de top 100 op de Forbes lijst van ‘meest innovatieve leiders’