Topmodel en activiste Gisele Bundchen is niet alleen het nieuwe gezicht van de nieuwe campagne van Marc O’Polo, ze inspireert het merk ook om op een duurzame manier om te gaan met mode.
Marc O’Polo is een Zweeds merk dat in 1967 is opgericht in Stockholm. Het heeft sinds de oprichting te allen tijde de voorkeur aan het gebruik van natuurlijke materialen zoals zijde, katoen en linnen. De herfst-winter 2024 collectie is geïnspireerd door de klassieke essentials van het Zweedse merk en verfijnd met moderne proporties en androgyne elementen.
Nadruk op duurzaamheid en innovatie
De minimalistische esthetiek legt de nadruk op verfijnde tailoring, zachte knitwear en essentiële outerwear, zoals de iconische en vernieuwde puffer coat en een metallic puffer jacket. De collectie speelt met silhouetten, kleuren en patronen, met de nadruk op duurzaamheid, innovatie en kwaliteit.
Deze waarden weerspiegelen ook Gisele Bündchens streven om voortdurend de beste versie van zichzelf te worden. Haar diepe verbondenheid met de natuur en toewijding aan duurzaamheid sluiten naadloos aan bij de kernprincipes van Marc O’Polo. Verbeterde productiemethoden en innovatieve processen zijn essentieel. Het label deelt Bündchens overtuiging dat ze als modemerk de natuurlijke hulpbronnen van de aarde moeten respecteren en beschermen voor toekomstige generaties.
Bewuste levensstijl promoten
Daarnaast legt het model en activiste de nadruk op het belang van sterke relaties en de gemeenschap waarin ze leeft. Bij Marc O’Polo delen ze deze waarde door een positieve, ondersteunende werkomgeving te bevorderen en nauwe banden met hun klanten te onderhouden. Ze promoten een eigentijdse, bewuste levensstijl die geworteld is in authenticiteit, moderniteit en de Scandinavische geest, met tijdloos design en duurzame kwaliteit als speerpunten.
Lees ook: Deze 5 denimtrends voor de herfst wil je nu in huis halen