Editor’s pick: de no-nonsense lingerie van Sarda
© Pers

Editor’s pick: de no-nonsense lingerie van Sarda

Door Kim De Craene
Leestijd: 1 min

Vandaag wordt Sarda gelanceerd, het lingeriemerk dat de grenzen van de traditionele lingerie verlegt. Denk aan gedurfde, maar tegelijk draagbare items. Lingerie die je nergens anders ziet en die zo comfortabel zit dat je ze nooit meer uit wil trekken.

/

Be bold. Be daring. Be Sarda. Dat is het motto van Sarda. Het Spaanse merk, dat in handen is van de Belgische Van de Velde groep, verlegt de grenzen van lingerie. Het maakt gedurfde keuzes die je met een gezonde dosis zelfvertrouwen draagt: waar en hoe je maar wil. Hoe sexy, gewaagd of krachtig je look ook is, Sarda is altijd draagbaar. Comfort is nooit een optie, maar de standaard.

Next-gen

Sarda is de next-gen versie van Andrés Sardà, het hoogwaardige lingeriemerk uit Barcelona. Sinds 1962 zet dit merk de standaard met grensverleggende lingerie. Met hun visionaire en empowerende DNA brengen Nuria Sarda en de Van de Velde Groep dit iconische merk naar een gedurfde en nog sexier toekomst.

Sarda

Pers

“De visie van mijn vader Andres Sarda is nog steeds voelbaar in elk item van deze collectie. Sarda was in 1962 al baanbrekend en is dat nu meer dan ooit. Tijdens de inspiratiefase hebben we ons echt gericht op wat vrouwen willen dragen, nog voordat ze het zich realiseren. We willen dat ze hun idee van lingerie herdefiniëren en Sarda gebruiken om zichzelf te laten zien zoals ze zijn”, zegt Nuria Sarda, Creative Director.

De kers op de taart? Sarda’s baanbrekende designs zijn altijd van de hoogste kwaliteit gemaakt van superzachte stoffen en ze hebben een kick-ass, no-nonsense vibe.

De collectie is vanaf vandaag beschikbaar. Een tweede drop volgt op 7 oktober. Meer info op de website.

Lees ook: Wij spraken met popster Rina Sawayama, de nieuwe ambassadeur van Zalando Designer

Kim De Craene De artikels van >

Kim De Craene schrijft over beauty en lifestyle, boeken en muziek. Na tien jaar São Paulo woont ze terug in Antwerpen. Ze woonde dus zo’n kwart van haar leven in Brazilië. Wat haar toch een beetje Braziliaans maakt. Ze houdt van rode lipstick, languit op een massagetafel liggen, dansen op het strand op blote voeten, bioboeren en stelt zich bij elk dilemma vaak de vraag "wat zou Audrey Hepburn doen?"

Tags: Editor's pick, Lingerie.