Be bold. Be daring. Be Sarda. Dat is het motto van Sarda. Het Spaanse merk, dat in handen is van de Belgische Van de Velde groep, verlegt de grenzen van lingerie. Het maakt gedurfde keuzes die je met een gezonde dosis zelfvertrouwen draagt: waar en hoe je maar wil. Hoe sexy, gewaagd of krachtig je look ook is, Sarda is altijd draagbaar. Comfort is nooit een optie, maar de standaard.
Next-gen
Sarda is de next-gen versie van Andrés Sardà, het hoogwaardige lingeriemerk uit Barcelona. Sinds 1962 zet dit merk de standaard met grensverleggende lingerie. Met hun visionaire en empowerende DNA brengen Nuria Sarda en de Van de Velde Groep dit iconische merk naar een gedurfde en nog sexier toekomst.
“De visie van mijn vader Andres Sarda is nog steeds voelbaar in elk item van deze collectie. Sarda was in 1962 al baanbrekend en is dat nu meer dan ooit. Tijdens de inspiratiefase hebben we ons echt gericht op wat vrouwen willen dragen, nog voordat ze het zich realiseren. We willen dat ze hun idee van lingerie herdefiniëren en Sarda gebruiken om zichzelf te laten zien zoals ze zijn”, zegt Nuria Sarda, Creative Director.
De kers op de taart? Sarda’s baanbrekende designs zijn altijd van de hoogste kwaliteit gemaakt van superzachte stoffen en ze hebben een kick-ass, no-nonsense vibe.
De collectie is vanaf vandaag beschikbaar. Een tweede drop volgt op 7 oktober. Meer info op de website.
Lees ook: Wij spraken met popster Rina Sawayama, de nieuwe ambassadeur van Zalando Designer