Crush of the day: het Pink Ribbon-lintje van Christa Reniers

untitled-design-4

De wereld is een winkel, zo is dat. Maar af en toe zien we een item dat écht de moeite is, zo’n musthave die je niet meer uit je hoofd kan zetten. De crush of the day…

Wij houden van nieuwe mooie hebbedingetjes, zeker wanneer we daar ook nog eens een goed doel mee steunen. Zo’n hebbedingetje is het Pink Ribbon-lintje, dit jaar gecreëerd door juwelenontwerpster Christa Reniers. Reniers koos voor een broche met drie kleine bolletjes, gespeld op een koraalroze lintje. Daarnaast is er ook een speciale, zilveren editie van het lintje verkrijgbaar. Met het ontwerp wil ze haar steun aan en medeleven met borstkankerpatiënten betuigen.

Pink Ribbon Christa Reniers

Een lintje kost € 3, waarvan € 2 rechtstreeks naar de Pink Ribbon-organisatie gaat. Van het zilveren lintje, dat € 80 kost, zal € 12 euro naar de organisatie gaan. Pink Ribbon zet zich in voor de preventie en de opsporing van borstkanker. Verder wil de organisatie het publiek sensibiliseren en steun bieden aan borstkankerpatiënten.

De lintjes zijn nog te koop tot en met 31 december 2016 in 1.400 handelszaken van 15 verschillende distributeurs. Je vindt ze in de kledingwinkels van C&A, bij de benzinestations van Total, in de buurtsupermarkten van Spar en Alvo, de Carrefour Hypermarkten en Carrefour Markets, de Standaard Boekhandels en Club-winkels, de beautywinkels van DI en de parfumerieën van Planet Parfum, de schoenenwinkels van Avance, de tuincentra van Van Gastel en Intratuin, de modeboetieks van Natan of bij Christa Reniers.

| | | |
Tags: Borstkanker, Christa Reniers, Lintje, Pink Ribbon.