Het concept van Glossier is simpel, maar effectief: skin care first, make-up later. Vandaag misschien erg voor de hand liggend, maar in 2014, wanneer het merk het levenslicht zag, érg vooruitstrevend. Glossier zorgde voor een frisse wind door beautyland en maakte dat iedereen gemakkelijk een eigen schoonheidsroutine kon samenstellen. Met succes: ze werden in een mum van tijd razend populair.
En ook vandaag is dat nog steeds het geval, ook bij ons. Alleen was het helaas niet mogelijk om Glossier te kopen in België. Maar daar brengt het merk verandering in. “We zijn verheugd om aan te kondigen dat Glossier nu wereldwijd verzendt naar meer dan 180 landen, voortbouwend op onze doordachte uitbreidingsinspanningen van de afgelopen jaren”, aldus Kyle Leahy, Chief Executive Officer bij Glossier.
Wereldwijd enthousiasme
Lees ook: Dit waren de meest opvallende beautylooks op de catwalk in Parijs en Milaan
“We zijn dankbaar voor het enthousiasme van onze wereldwijde gemeenschap, die voortdurend hun wens hebben geuit dat Glossier een meer wereldwijde aanwezigheid zou hebben. Dit is een grote stap voor ons, een eerste stap, en we kijken uit naar alle mogelijkheden die voor ons liggen terwijl we in contact komen met en leren van onze internationale gemeenschap. We zijn pas net begonnen.”